mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Grafische kaart compatibiliteit

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2008, 09:03
Lid Fractie

Default Grafische kaart compatibiliteit

Oh, dank ik niet weten.
De reden dat ik wil upgraden is dat er spellen die niet werken op mijn computer goed en ik wilde mijn computer, zodat ze kunnen werken. Is er iets wat ik kan doen om hen te werken naast mijn grafische kaart en mijn ram (ik heb nu 1gb).

Bedankt

jt80
Old 7 november 2008, 09:32
Donor Groep

het afhankelijk is, als u behoefte aan een betere gfx kaart voor, er is niet iets dat kan worden gedaan, behalve een nieuwe kaart, het hangt allemaal af wat er niet werkt. Krijg je een foutmelding wanneer u probeert af te spelen van het spel, of installeren?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8 november 2008, 11:12
Lid Fractie

In twee games een foutmelding kwam dat mijn grafische kaart is niet goed genoeg maar ik kan spelen op de laagste instellingen. In een game gaat alle bitty en traag en de graphics zijn niet geweldig zijn.

Bedankt

JT80
Old 8 november 2008, 17:06
Donor Groep

Klinkt niet als er iets is dat je kunt doen aan de verbetering van deze afbeeldingen zonder de aanschaf van een nieuwe grafische kaart dan.
Old 8 november 2008, 18:14
Donor Groep

De Athlon 64 3200 + is een enkele kern. Afhankelijk van welke games je speelt, dat kan een belemmering vormen voor de prestaties. Je bent nog steeds om een impuls in de meeste toepassingen te wijten aan het feit dat de games zijn meestal niet CPU beperkt, maar als je speelt tegen een lage resolutie of het spelen van bepaalde landen, die u misschien een beetje teleurgesteld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 november 2008, 07:17
Lid Fractie

Dus laat ik zeggen om de Corsair 450W PSU, de GeForce 9600GT 512MB en 1GB RAM. Zou dit de snelheid van het spel en om me te spelen op hoge instellingen? Of heb ik voor de aanschaf van een dual of quad core processor ook? Als dit werkt, hoe lang zou dit laatste voordat ik zou hebben om weer nieuwe spellen te spelen? Ook zou het meer de moeite waard om te wachten abit en verkopen van mijn oude computer inorder te koop een nieuwe met betere specs?

Bedankt

JT80
Old 9 november 2008, 07:27
Lid Fractie

Wat bedoel je sugguest ik doen?

Bedankt
Old 9 november 2008, 15:30
Donor Groep

U zou in wezen het kopen van een nieuwe pc als je een nieuwe CPU en moederbord samen met de rest.

De grafische kaart zal voeren over, het RAM-geheugen zal niet - en het RAM-geheugen is eigenlijk duurder voor deze oudere systemen dan het kopen van nieuwe DDR2 RAM.

U krijgt een impuls, zodat ik een 9800GT en de PSU nu, want die kan worden overgedragen, en vervolgens ter vervanging van de rest van het systeem hoger. Als alternatief, zou je kunnen verkopen, maar ik ben niet zeker hoeveel krijg je voor.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 10 november 2008, 01:30
Lid Fractie

ok, maar zou mijn processor vertragen de grafische kaart en bewaar deze uit de bespoediging mijn gameplay? Ook zou het bijwerken van de ram ook sneller?

Bedankt

JT80
Old 10 november 2008, 03:07
Donor Groep

Misschien, maar het idee is als het niet u zelf de kosten van de rest, en indien dat het geval is kunt u gewoon gebruik maken van de spullen die u gekocht, en pop op een moederbord, geheugen en een CPU, en je bent goed .

U een fatsoenlijke single core processor, ook al en het RAM-geheugen zal kwetsen u tegen lage res, ik denk dat het zeker de moeite waard de upgrade. Het algemeen zult u niet zo veel uit van de kaart zoals je zou doen met een moderne processor en DDR2 RAM, maar ik zou er een schot.

Ik zou aarzelen om het RAM-geheugen als originele DDR is vrij zeldzaam en nogal duur tegenwoordig. Als u niet steeds voldoende prestaties met 1GB en een nieuwe kaart, dan is het waarschijnlijk niet meer zal helpen dat er veel en de betaling van de neus voor een 1GB of 2GB geëvenaard zou minder kostenefficiënt dan brengen dat naar nieuwe, moderne elementen.

Als het geld is minder een probleem dan tijd, I'd Om de hele keet en gebruik je oude HDD, opticals en zaak. Uiteraard hetzij manier kun je voeren over de grafische kaart en PSU, maar als je het budget slechts revisie het hele gebeuren en niet willen haak van de PSU-en grafische kaart en test dan weet je het werk op de eerste gaan dat zou de optimale oplossing. In dat geval moet je lopen erg weinig. Ik ga om te bewerken / maken van een nieuwe post van de selecties in een klein beetje, dragen bij me.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.