mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Grafikkort kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 7nde Nov 2008, 09:03
Medlem Group

Oh, takket jeg ikke visste det.
Grunnen til at jeg ønsker å oppgradere er at det er spill som fungerer ikke på min datamaskin ordentlig og jeg ønsket å oppgradere datamaskinen slik at de kan jobbe. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å arbeide i tillegg oppgradere grafikkort og min RAM (jeg har 1GB nå).

Takk

jt80
Old 7nde Nov 2008, 09:32
Donor Group

Det kommer an, hvis du trenger en bedre gfx kort for det, er det ikke noe som kan gjøres, unntatt få et nytt kort, alt avhengig av hva som ikke fungerer. Får du en feilmelding når du prøver å spille spillet, eller installere?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8th 2008 nov 11:12
Medlem Group

I to spill en feilmelding kom opp si min grafikkort er ikke godt nok ennå jeg kan spille på laveste innstillinger. I ett spill går alle bitty og treg og grafikken er ikke bra i det hele tatt.

Takk

JT80
Old 8th 2008 nov 17:06
Donor Group

Ikke høres ut som det er noe du kan gjøre for å forbedre de grafikk uten å kjøpe et nytt grafikkort da.
Old 8th 2008 nov 18:14
Donor Group

Den Athlon 64 3200 + er en enkelt kjerne. Avhengig av hvilke spill du spiller, som kan hindre ytelse. Du fortsatt kommer til å få et løft i de fleste programmer på grunn av at spill generelt er ikke CPU begrenset, men hvis du spiller på lav oppløsning eller du spille visse dem, er du kanskje litt skuffet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9th 2008 nov 07:17
Medlem Group

Så kan si at jeg skulle få Corsair 450W PSU, den GeForce 9600GT 512MB og 1GB RAM. Ville denne fart på spillet og gjøre meg til å spille på høye innstillinger? Eller må jeg kjøpe en dobbel eller Quad Core-prosessor også? Hvis dette fungerer hvor lenge vil dette siste før jeg måtte oppgradere for å spille nye spill? Dessuten ville det være mer hensiktsmessig å vente abit og selge min gamle datamaskin inorder å kjøpe en ny en med bedre specs?

Takk

JT80
Old 9th 2008 nov 07:27
Medlem Group

Hva gjør du sugguest jeg gjøre?

Takk
Old 9th 2008 nov 15:30
Donor Group

Du vil i hovedsak være å kjøpe en ny PC hvis du har fått en ny CPU og hovedkort sammen med resten.

Grafikkortet vil føre over, RAM vil ikke - og RAM er faktisk dyrere for disse eldre systemer enn å kjøpe nye DDR2 RAM.

Du vil få et løft, så jeg anbefaler et 9800GT og PSU nå, fordi de kan ta over, og deretter erstatter resten av systemet senere. Alternativt kan du selge den, men jeg er ikke sikker på hvor mye du får for det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 10th 2008 nov 01:30
Medlem Group

ok, men min prosessor tregere grafikkortet og holde den fra påskynde mitt spill? Også ville oppdaterer ram også hastigheten opp?

Takk

JT80
Old 10th 2008 nov 03:07
Donor Group

Kanskje, men ideen er hvis det ikke du sparer deg bekostning av resten, og hvis den gjør det kan du bare bruke ting du har kjøpt, og pop i et hovedkort, RAM og CPU, og du er god .

Du kjører en anstendig single core prosessor, selv om det og RAM vil skade deg på lav oppløsning, jeg tror det er absolutt verdt oppgraderingen. Generelt sett vil du ikke få så mye ut av kortet som du ville med en moderne prosessor og DDR2 RAM, men jeg ville gi den en sjanse.

Jeg ville være hesitant å oppgradere RAM som opprinnelig DDR er ganske sjeldne og ganske dyrt nowadays. Hvis du ikke får tilstrekkelig ytelse med 1 GB og et nytt kort er det ikke sannsynlig lenger vil hjelpe så mye og utbetale nesen etter en annen 1GB eller matchede 2GB være mindre kostnadseffektivt enn å sette det mot nye, moderne komponenter.

Hvis pengene blir mindre av et problem over tid, jeg vil bestille hele shebang og bruke den gamle HDD, opticals og sak. Tydeligvis Uansett kan du bære over grafikkort og strømforsyning, men hvis du har budsjett til like over det hele og ønsker ikke å hekte av PSU og grafikkort og test heller enn å kjenne den vil fungere på første reise som vil være den optimale løsningen. I så fall bør det kjører du veldig lite. Kommer jeg til å redigere / gjøre et nytt innlegg av delen valgene i litt, bærer med meg.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.