![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo luitjes, Ik ben momenteel op zoek naar een videokaart een PCI-E voor gaming, goed, ik dacht over de EVGA 9600GT of ATI Radeon HD4830. Mijn budget is 100-150USD, wat een goede kaart zal u adviseren me te krijgen van deze prijs? Mijn pc resolutie is 1440x900. Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| heb je veel om uit te kiezen! ive got a XFX 8800GS, en niet te duur, maar zeker mooie staat, im zeker koolstof zal een betere aanbeveling dan ik al! indien uve niet heeft gedaan, neem een kijkje op deze sticky ... http://www.computer-juice.com/forums/f10/recommended-computer-parts-guide-2-ati-recuperation-appreciation-station-18844/ MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 is de beste begroting kaart die er zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thanks a lot, ik heb de 4830 |
|
| |||
| |||
| Elke nieuwe technologie kaart van Nvidia is great! Nvidia is altijd 100% op de top van de nieuwste en meest baanbrekende grafische technologieën. Ik gunst ze over een ATI kaart elke dag. Het lijkt, althans in het verleden dat ATI altijd een kopie kat versie van Nvidia kaarten. Hetzelfde principe als het kopiëren van AMD Intel-chips. |
|
| |||
| |||
| Je hebt absoluut geen idee wat je over praat. Felicitaties.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik neem de makkelijkste een te corrigeren u op; AMD geen kopie Intel-chips. AMD was de eerste tot 1 GHz. AMD was de eerste echte dual en quad core chips (Als ik zeg echt, ik bedoel niet alleen meerdere chips op een enkele sterven) AMD heeft zijn eigen manier vanaf het begin, en u, mijn vriend, zijn verkeerd. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe gebruik ik Grafische kaart als Ram? | Brazen | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Behoefte aan nieuwe grafische kaart | Black Magic | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 2 januari 2008 13:28 |
| Help me de aankoop van een nieuwe grafische kaart | bliz | Grafische Kaarten & Monitors | 33 | 27 nov 2007 19:15 |
| Welke grafische kaart kopen? | hartleyb | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 nov 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |