![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, I'am tiden på utkikk etter et skjermkort PCI-E for spill, vel, jeg tenkte på EVGA 9600GT eller ATI Radeon HD4830. Mitt budsjett er 100-150usd, hva kortet vil du anbefale meg å få denne prisen? Min PC oppløsningen 1440x900. Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| har du mye å velge mellom! Ive fikk et XFX 8800GS, ikke dyrt, men sikkert pen stand, im sikker på karbon vil ha en bedre innstilling enn meg selv! hvis uve ikke allerede, kan du ta en titt på denne klebrige ... http://www.computer-juice.com/forums/f10/recommended-computer-parts-guide-2-ati-recuperation-appreciation-station-18844/ MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 er den beste budsjettet kort der ute.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tusen takk, jeg fikk 4830 |
|
| |||
| |||
| Enhver ny teknologi ved Nvidia er kjempebra! Nvidia er alltid 100% på toppen av den siste og beste banebrytende grafiske teknologier. Jeg favorisere dem over et ATI kort noen dag. Det synes iallfall det siste at ATI alltid gjort en kopi cat versjon av Nvidia kort. Samme prinsipp som AMD kopiering Intel-prosessorene. |
|
| |||
| |||
| Du har absolutt ingen anelse om hva du snakker om. Gratulerer.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tar den enkleste å korrigere deg på; AMD ikke kopiere Intel-prosessorene. AMD var den første til 1 GHz. AMD hadde den første virkelige Dual og Quad Core-prosessorene (Når jeg sier fast, mener jeg ikke bare flere chips på en terning) AMD har gått sin egen vei fra begynnelsen, og du, min venn, er galt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|