![]() |
|
| |||
| |||
| Hello folks, I'am just nu letar efter ett grafikkort PCI-E för spel, och jag tänkte på EVGA 9600GT eller ATI Radeon HD4830. Min budget är 100-150USD, vad bra kort kommer du rekommendera mig att få detta pris? Min PC upplösningen är 1440x900. Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| du har mycket att välja mellan! ive fik ett XFX 8800GS, inte dyrt, men ganska kapabel, im säker på att kol kommer att ha en bättre rekommendation än mig dock! om uve inte redan, ta en titt på denna klibbiga ... http://www.computer-juice.com/forums/f10/recommended-computer-parts-guide-2-ati-recuperation-appreciation-station-18844/ MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 är det bästa budget kort ute.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tack så mycket, jag fick 4830 |
|
| |||
| |||
| Varje ny teknik kortet från Nvidia is great! Nvidia är alltid 100% på de senaste och mest banbrytande grafiska tekniker. Jag gilla dem över ett ATI-kort någon dag. Det verkar, åtminstone i det förflutna att ATI alltid en kopia katt version av Nvidia-kort. Samma princip som AMD kopiering Intel-kretsarna. |
|
| |||
| |||
| Du har absolut ingen aning om vad du pratar om. Gratulationer.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tar det lättaste en att rätta dig på; AMD inte kopiera Intel-kretsarna. AMD var först med att 1 GHz. AMD hade den första riktiga Dual och Quad core chips (När jag säger verklig, jag menar inte bara flera marker på ett enda dö) AMD har gått sin egen väg från början, och du, min vän, är fel. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur använder jag Grafikkort Som Ram? | Fräck | Grafikkort & Skärmar | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Behöver du nytt grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Skärmar | 2 | 2 januari 2008 13:28 |
| Hjälp mig att köpa ett nytt grafikkort | bliz | Grafikkort & Skärmar | 33 | 27 november 2007 19:15 |
| Vilket grafikkort att köpa? | hartleyb | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |