![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg var bare nysgerrig, som jeg har bemærket, at nogle kræver brug af de ekstra PS. 6 bens stik, eller skal jeg fejlfortolker, hvad jeg har læst? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor har du læst det?
| |||
| |||
| Tja, ret off side jeg ikke med sikkerhed, men jeg vil se om jeg kan finde den igen. Tak! |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150330 Jeg tror, det er her, jeg læste om det. hvor der står systemkrav, og også stik. måske jeg misforstået, hvad der bliver sagt. |
|
| |||
| |||
| Det siger den har brug for en 6-bens stikket, ikke sige det er en bedre kort på grund af det. ![]() Anyway, bare fordi et kort trækker mere magt betyder ikke, det er nogen god, mange flere faktorer, der spiller ind i det end som så. Det ville være som at sige alle biler med 4 udstødning er hurtigere. Det er ikke så enkel. |
|
| |||
| |||
| Godt nok! Jeg var bare nysgerrig, så om, hvorvidt der kan være bedre ydelser på grund af de ekstra kabler eller ej, ved at sætte strøm belastning direkte på PS. i stedet for på bundkortet. sætter pris på din hjælp! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan kan du fortælle / kender watttal af hele din computer inkl grafikkort etc | Carl | General Hardware Chat | 1 | 30 juni 2008 09:05 |
| Spørgsmål om grafikkort Generelt | hi345hello | Grafikkort & Monitors | 6 | 5 december 2007 15:09 |
| New Graphic Cards Needed - 2 Skærme | ableit | Grafikkort & Monitors | 1 | 27 november 2007 10:06 |
| AGP-grafikkort - Gainward Bliss 7800GS + AGP 512MB | CG Man | Grafikkort & Monitors | 7 | 18 november 2006 07:36 |
| Graphic Cards - Radeon 9550 | Mike | General Hardware Chat | 8 | 20 oktober 2006 05:12 |
| Thread Tools | |
| |