![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik was gewoon nieuwsgierig, zoals ik heb gemerkt wat het gebruik van de extra PS. 6-pins stekker, of ben ik verkeerd wat ik heb gelezen? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waar heb je dat gelezen?
| |||
| |||
| Nou, recht uit de hand Ik ben niet zeker maar ik zal kijken of ik vind het nog eens. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814150330 Ik denk dat dit is waar ik meer over lezen. waar hij zegt systeem eisen, en ook connectoren. Maybe I'm misverstand wat er wordt gezegd. |
|
| |||
| |||
| Hij zegt dat het moet een 6 pins stekker, niet zeggen dat het een betere kaart, omdat ervan. ![]() Hoe dan ook, alleen maar omdat een kaart trekt meer macht betekent niet dat het een goed, veel meer factoren komen dan dat. Het zou te zeggen alle auto's met 4 uitlaten zijn sneller. Het is niet eenvoudig. |
|
| |||
| |||
| Goed genoeg! Ik was gewoon nieuwsgierig, zoals de vraag of er misschien betere prestaties als gevolg van de extra stroomkabels of niet door de kracht belasting rechtstreeks op de PS. in plaats van op het moederbord. waardeer uw hulp! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe vertel je / weet het wattage van uw gehele computer incl. grafische kaarten enz. | Carl | Algemeen Hardware Chat | 1 | 30 jun 2008 09:05 |
| Vraag over Grafische kaarten in de Algemene | hi345hello | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 5 Dec 2007 15:09 |
| Nieuwe grafische kaarten nodig - 2 monitoren | ableit | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 27 nov 2007 10:06 |
| AGP grafische kaarten - Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB | CG Man | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 18 nov 2006 07:36 |
| Grafische kaarten - Radeon 9550 | Mike | Algemeen Hardware Chat | 8 | 20 okt 2006 05:12 |
| Thread Tools | |
| |