![]() |
|
| |||
| |||
| Der er bedre til Counter-Strike og World of Warcraft? NVIDA GeForce 7300 LE Video 256 MB eller 128 MB NVIDIA GeForce 8300H. Jeg kan se dem større end de andre købe LE og H? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At være ærlig med dig de er både fornæret grafiske løsninger og yde stort set den samme mængde resultater. I 7300 er DX9 kun med det pixel rør og Vertex shaders, at 8300 er DX10 og DX9 med det stream shaders der træde i stedet for pixel rør og Vertex shaders i 7300 at gøre det, tilsyneladende, en bedre udførelse arkitektur. I højere ende kort, denne tendens til at være det. Men i de lav-midten udgangen segment dette ikke har været tilfældet hidtil. AMD's X3850 kan ændre, men vi er nødt til at se. Anyway, ud af de to? Enten. Men hvis tvunget til at vælge? 8300.
|
| |||
| |||
| okay tak, og hvis det kommer ned til 8300 sugende, ill købe en 8800 GTS. tak, fordi computeren im opkøb kommer med 8300, eller theres en anden var jeg ser på med en 7300, så jeg gjorde ikke vide, hvilken en. |
|
| |||
| |||
| hvis jeg køber 7950 GT eller 8800gts med AMD-processor jeg talte om, vil jeg være i stand til at spille Crysis? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh afhængig af resten af dit specs jeg har 8600gt og den kører Crysis bøde
| |||
| |||
| Crysis er meget afhængige af GPU. Ligesom de fleste spil titler i dag. Du vil være i stand til at spille på anstændigt frame rates, med en masse detaljer, på op til 1680x1050 med GTS.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hvad er formålet med 2 grafikkort? var at se på denne video på YouTube og fyren havde 2 8800 gtx grafikkort. |
|
| |||
| |||
| fordoble grafikkort = dobbelt så sjov. Nå Thats idéen alligevel. Stor ydeevne løft med dobbelt grafik men du begynder at tale en masse større bukke for. |
|
| |||
| |||
| hvordan kan både arbejde, når theres kun på input kommer fra din skærm? |
|
| |||
| |||
| Tænk på det som en dual-core processor. Dens den kombinerede effekt af to til at gøre jobbet halvt så besværlig - hvis det giver mening. Dets eneste virkelig brug for i spil, tror jeg, måske forkert her, at de gør alternative rammer, således at hvert kort gør halvdelen af arbejdet. Dette giver dig mere magt til at pumpe op indstillingerne til max. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bedste AGP Grafikkort | Marko | Grafikkort & Monitors | 6 | 12 September 2009 03:13 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Kan jeg bruge et PCI-grafikkort? | pete21 | Grafikkort & Monitors | 8 | 17 januar 2009 12:57 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Grafikkort & Monitors | 5 | 26th Dec 2007 15:29 |
| Ny Grafikkort | Kane | Grafikkort & Monitors | 12 | 26 juli 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |