![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kumpi on parempi, Counter-Strike ja World of Warcraft? NVIDA GeForce 7300 LE Video 256MB tai 128MB NVIDIA GeForce 8300H. Näen ne isompi kuin muut ostaa LE ja H? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen teille he molemmat kurja grafiikka ratkaisuja ja antaa melko saman verran suorituskykyä. The 7300 on DX9 vain se pikseli putket ja Vertex shaders, että 8300 on DX10 ja DX9 kanssa se virta shaders, joka voi korvata pikselin putket ja Vertex shaders että 7300 sen, oletettavasti, parempi suoriutuneen arkkitehtuuri. Korkea loppuun kortteja, tämä on yleensä niin. Mutta vähän puolivälissä lopussa segmentin tätä ei ole tapahtunut tähän mennessä. AMD: n X3850 saattaa muuttua, mutta meidän täytyy nähdä. Joka tapauksessa niistä kaksi? Kumpikaan. Mutta jos pakko valita? 8300.
|
| |||
| |||
| Hyvä kiitos, ja jos se tulee aina 8300 imevät, huonosti ostaa 8800 GTS. kiitos, koska tietokoneen im ostaminen tulee kanssa 8300 tai Theres toinen olin katsot kanssa 7300 niin i didnt tiedä, joista yksi. |
|
| |||
| |||
| Jos ostaa 7950 GT tai 8800gts kanssa AMD-prosessori puhuin, niin voi olla Crysis? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh riippuen muun your specs Minulla on 8600gt ja se kulkee Crysis sakko
| |||
| |||
| Crysis on voimakkaasti riippuvainen GPU. Kuten suurin osa pelin Nimekkeitä nykyään. Voit pelata ihmisarvoisen kuvan virkistystaajuuden, jossa on paljon yksityiskohtia, milloin enintään 1680x1050 kanssa GTS.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| whats tarkoituksena 2 näytönohjainta? Katselin tässä video YouTubessa ja kaveri oli 2 8800 gtx graphic kortit. |
|
| |||
| |||
| kaksinkertainen grafiikkasovitinta = kaksinkertainen hauskaa. No thats ajatus joka tapauksessa. Big suorituskyvyn lisäämiseksi dual grafiikka mutta voit aloittaa puhumisen paljon isompi taalaa siitä. |
|
| |||
| |||
| Miten työn kun Theres vain panos tulevina pois näyttösi? |
|
| |||
| |||
| Ajatelkaa kuten Dual-Core-prosessori. Sen yhteenlaskettu teho kahden tehdä työtä puoli niin työlästä - jos se on järkevää. Sen ainoa todella tarvitaan pelaamista, uskon, ehkä pieleen, että ne tekevät varajäsenen kehyksiä siten, että kukin kortti tekee puoli työtä. Tämä jättää sinulle enemmän valtaa kohoilla asetukset max. |