![]() |
|
| |||
| |||
| Som er bedre for Counter-Strike og World of Warcraft? NVIDA GeForce 7300 LE Video 256MB eller 128MB NVIDIA GeForce 8300H. Jeg ser de større enn de andre kjøpe LE og H? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For å være ærlig med deg de begge elendig grafikk løsninger og gi ganske mye den samme mengden ytelse. The 7300 er DX9 bare med det pixel rør og toppunktet shaders, den 8300 er DX10 og DX9 med den strømmen shaders som finner sted i pixel rør og toppunktet shaders i 7300 gjør det, ha en bedre resultater arkitektur. I høyere end kort, dette synes å være det. Men i low-mid end segment dette har ikke vært tilfellet hittil. AMD's X3850 kan endre det, men vi er nødt til å se. Allikevel, ut av de to? Verken. Men hvis tvunget til å velge? 8300.
|
| |||
| |||
| ok takk, og hvis det kommer ned til 8300 suge, ill. kjøpe en 8800 GTS. takk, fordi datamaskinen im kjøpe leveres med 8300 eller Theres en annen var jeg ser på med en 7300 så jeg gjorde ikke vite hvor en. |
|
| |||
| |||
| hvis jeg kjøper 7950 GT eller 8800gts med AMD-prosessor jeg snakket om, vil jeg kunne spille crysis? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh avhengig av resten av specs jeg har 8600gt og det kjører crysis fine
| |||
| |||
| Crysis er tungt avhengig av GPU. Som de fleste av spilltitler nowadays. Du vil kunne spille på anstendig bildefrekvenser, med mange detaljer, på opp til 1680x1050 med GTS.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hva er hensikten med 2 grafikkort? var å se på denne videoen på YouTube og fyren hadde 2 8800 GTX-grafikk-kort. |
|
| |||
| |||
| doble grafikkort = dobbelt så moro. Vel dvs ideen likevel. Big ytelsen øke med dobbel grafikk, men du begynne å snakke mye større dollar for det. |
|
| |||
| |||
| Hvordan både når Theres bare på innspill som kommer på skjermen din? |
|
| |||
| |||
| Tenk på det som en dual-core prosessor. Its kombinert effekt av to til å gjøre jobben halvparten så strevsom - hvis det er fornuftig. Sitt eneste virkelig trengs i spill, tror jeg kanskje feil her, at de gjengis alternative rammer slik at hver kortet gjør halvparten av arbeidet. Dette gir deg mer kraft til å pumpe opp innstillingene på max. |