![]() |
|
| |||
| |||
| Vilket är bättre för Counter-Strike och World of Warcraft? NVIDA GeForce 7300 LE Video 256MB eller 128MB NVIDIA GeForce 8300H. Jag ser dem som är större än den andra köpa LE och H? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För att vara ärlig med dig de är både usel grafik lösningar och ge ungefär samma mängd prestanda. De 7300 är DX9 bara det är pixel rör och vertex shaders, det 8300 är DX10 och DX9 med det är ström shaders som tar plats i pixel rör och vertex shaders i 7300 gör det, förmodligen, en bättre fungerande arkitektur. I övre delen kort, detta brukar vara så. Men i låg-mid slutet segment har detta inte varit fallet hittills. AMD: s X3850 kan ändra på det men vi måste se. Hur som helst, av de två? Ingen. Men om tvingas välja? 8300.
|
| |||
| |||
| okej tack, och om den kommer ner till 8300 sugande, sjuka köpa ett 8800 GTS. tack, eftersom datorn im köpa levereras med 8300, eller Theres annat en i var att titta på med en 7300 så jag gjorde vet vilka ett. |
|
| |||
| |||
| Om jag köper den 7950 GT eller 8800gts med AMD-processor jag talade om, kommer jag att kunna spela Häxkungens? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh beroende på resten av ditt specs Jag har 8600gt och det löper Häxkungens böter
| |||
| |||
| Häxkungens är starkt beroende av GPU. Liksom majoriteten av speltitlar idag. Du kommer att kunna spela på anständigt frame rates, med mycket detaljer, på upp till 1680x1050 med GTS.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Vad syftet med 2 grafikkort? var att titta på denna video på youtube och han hade 2 8800 GTX grafikkort. |
|
| |||
| |||
| dubbla grafikkort = dubbelt så kul. Well thats idén ändå. Big prestanda öka med dubbel grafik men man börjar tala mycket större spänn för det. |
|
| |||
| |||
| Hur både arbete när Theres endast på material som kommer från din skärm? |
|
| |||
| |||
| Se det som en dual-core processor. Den kombinerade effekten för två för att göra jobbet hälften så mödosamt - om detta är vettigt. Dess enda verkligen behövs i spel tror jag, kanske är fel här, att de gör suppleant ramar, så att varje kort gör halva arbetet. Detta ger dig mer makt för att pumpa upp inställningar till max. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |