![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen kiinnostunut ostamaan ensimmäinen näytönohjain (tein lähettää säikeen täällä viime vuonna siitä, mikä voisi olla paras ja sain joitakin todella hyödyllistä vastausta). Olen tällä hetkellä on vain aluksella grafiikkasiru ja on tietokone, jossa on seuraavat tiedot: Core 2 CPU 4300 @ 1800 GHz 2 Gt RAM 305w PSU 22 "Widescreen Vista Home Premium Mikä on paras kortti voin ajaa tätä virtalähde ja se on sisällä oma budjetti on noin £ 60? Olen etsinyt klo kannalta 7600GT 256MB, onko tämä paras korttia rahaa tai jotain muuta siellä, mikä olisi parempi? Olisiko tämä kortti pelata uusimpia pelejä? Haluan vain parasta kortin saan nojalla £ 60. Jokin auttaa suuresti arvostaa! Hurraa |
|
| |||
| |||
| The 305W Power Supply menee raja, mitä voit saada todella. Tämä 8600GT on luultavasti paras saat vastinetta rahoille, mutta sen riskialtista näyttämään sitä, että virtalähde ehkä pian ongelmia sen kanssa. Pienin suositeltu teho on 300W niin olet painamalla sitä hieman olet 305W! The 8600GT on ok kortti, se ei ole paras, mutta se toteutetaan uusimmat pelit keskipitkän asetukset. Ei korkea kuitenkin, jos haluat saada korkean asetukset uusimmat pelit Tarvitset 8800GT. The 7600GT on osoitettu olevan hyvin samanlainen kuin 8600GT vuonna vertailuarvot jne. Mutta 8600GT on suunniteltu DX10 niin hyötyvät erityisesti sen kuvanlaatu on Vista. Hope this helps |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| paras nojalla, että hinta on 256 Mt 3850, dunno jos tämä näyttää koskevan 300W (epäilen sitä).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye id vauhdittaa että 300watt, ive sai 300watt kanssa 8600gt, joka on hyvä standardi pelaamista bf2142 korkean etc etc mutta tapana käsitellä cyrsis onneksi
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| No, mitä sinä yrität käynnistää tietokoneen. On olemassa joitakin hyviä halpoja ATI Radeon näyttösovittimien voit saada. Mutta ei suositella todellista pelaamista |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Graphics Card | jimbo84 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 29th Oct 2008 08:44 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |