![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zoek te kopen mijn eerste grafische kaart (ik heb na een thread hier vorig jaar over die men kan het best en ik heb echt nuttige antwoorden). Ik heb op dit ogenblik slechts een on board grafische chip en een computer met de volgende specs: Core 2 CPU 4300 @ 1,800 GHz 2 GB RAM 305w PSU 22 "Widescreen Vista Home Premium Wat is de beste kaart ik kan draaien op deze voeding en dat is binnen mijn budget van ongeveer £ 60? Ik heb gekeken naar de Point of View 7600GT 256MB, is dit de beste kaart voor het geld of is er iets anders uit, die er beter zou zijn? Zou deze kaart de nieuwste spellen spelen? Ik wil gewoon de beste kaart ik kan krijgen voor minder dan £ 60. Alle hulp zeer gewaardeerd! Sante |
|
| |||
| |||
| De 305W Power Supply gaat om wat je kunt echt. Dit 8600GT is waarschijnlijk het beste wat je kunt krijgen voor je geld, maar zijn riskant draaien op deze voeding kunt u beginnen steeds problemen mee. De minimale aanbevolen macht 300W duwen zodat je het iets met je 305W! De 8600GT is een ok kaart, zijn niet de beste, maar het zal lopen de nieuwste games op medium instellingen. Niet groot maar als je wilt leren hoog op de nieuwste spellen moet je een 8800GT. De 7600GT is aangetoond dat deze zijn zeer vergelijkbaar met de 8600GT in benchmarks enz. Maar de 8600GT is ontworpen voor DX10 dus zullen profiteren, met name voor de visuals van Vista. Hope this helps |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het beste onder die prijs zal de 256mb 3850, dunno als dat je draait op 300W (betwijfel het).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye id bump up dat 300watt, ive got a 300watt met een 8600gt die een goede norm voor gaming bf2142 op hoge etc etc maar wont handvat cyrsis gelukkig
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Nou, wat ben je probeert uit te voeren op uw computer. Er zijn enkele goede goedkope ATI Radeon videokaarten je kunt krijgen. Maar niet aanbevolen voor het echte gaming |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |