![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å kjøpe min første skjermkortet (det gjorde jeg legge inn en tråd her i fjor om hvor en kan være best, og jeg har noen virkelig nyttig svarene). I dag har bare en ombord grafikk chip og har en datamaskin med følgende spesifikasjoner: Core 2 CPU 4300 @ 1800 GHz 2 GB RAM 305w PSU 22 "Widescreen Vista Home Premium Hva er det beste kortet jeg kan kjøre på denne strømforsyningen, og som er innenfor mitt budsjett på rundt £ 60? Jeg har vært å se på synspunkt 7600GT 256MB, er dette det beste kortet for penger eller er det noe annet der ute som vil bli bedre? Vil dette kortet spille de nyeste spillene? Jeg vil bare ha det beste kortet jeg kan få for under £ 60. Hjelp verdsatt! Skål |
|
| |||
| |||
| Den 305W strømforsyning skal begrense hva du kan få virkelig. Dette 8600GT er sannsynligvis det beste du kan få for pengene, men det risikabelt å kjøre det på at strømforsyningen kan du få problemer med det. Minste anbefalte effekt er 300W slik at du presser den litt med du 305W! Den 8600GT er et ok kort, det er ikke den beste, men det vil kjøre de nyeste spillene på medium innstillinger. Ikke høyt om, hvis du ønsker å bli høy på de nyeste spillene, trenger du en 8800GT. Den 7600GT er vist å være svært lik den 8600GT i benchmarks etc. Men 8600GT er laget for DX10 så vil fordel, spesielt for bilder av Vista. Håper dette var til hjelp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| best under at prisen vil være 256MB 3850, dunno om det vil kjøre på 300W (tviler på det).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye id Bump opp som 300watt, Ive fikk 300watt med 8600gt som er en god standard for spill bf2142 på høy osv. osv. men wont håndtere cyrsis lykkelig
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Vel, hva er det du prøver å kjøre på datamaskinen. Det er noen gode billige ATI Radeon skjermkort kan du få. Men anbefales ikke for ekte spill |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |