![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ser att köpa mitt första grafikkort (jag gjorde efter en tråd här förra året som en kan vara bäst och jag fick några riktigt hjälpsamma svar). I dagsläget bara har en ombord grafikchip och har en dator med följande specifikationer: Core 2 CPU 4300 @ 1,800 GHz 2 GB RAM 305w PSU 22 "Widescreen Vista Home Premium Vad är det bästa kortet jag kan köra på detta nätaggregat och det är inom min budget på ca £ 60? Jag har titta på synvinkel 7600GT 256MB, är detta det bästa kortet för pengarna eller finns det något annat där ute som skulle vara bättre? Skulle detta kort spelar de senaste spelen? Jag vill bara ha det bästa kortet jag kan få för under £ 60. Någon hjälp högste värderat! Skål |
|
| |||
| |||
| Den 305W nätaggregat kommer att begränsa vad du kan få riktigt. Den här 8600GT är förmodligen det bästa du kan få för pengarna, men det riskabelt att köra det på att nätaggregatet kanske du börjar få problem med det. Den lägsta rekommenderade makten 300W så du trycka den något med du 305W! Den 8600GT är ett ok kort, är det inte den bästa, men den kommer att köra de senaste spelen på medium inställningar. Inte högt men om du vill komma till stor på de senaste spelen du kommer att behöva ett 8800GT. Den 7600GT visar sig vara mycket lik den 8600GT i riktmärken etc. Men 8600GT är konstruerad för DX10 så kommer att gynnas, i synnerhet för de visuella av Vista. Hoppas att detta hjälper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bäst under priset kommer vara 256 MB 3850, vet inte om det ska köras på 300W (tvivlar på det).
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye id stöta upp att 300watt, ive fik en 300watt med ett 8600gt som är en god standard för spel bf2142 på hög etc etc men brukar hantera cyrsis lyckligt
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Nå, vad är det du försöker att köra på din dator. Det finns några bra billiga ATI Radeon grafikkort kan du få. Men inte att rekommendera för riktiga spel |