![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Undskyldninger første, hvis følgende er det mest grundlæggende spørgsmål! Jeg har netop købt en ny skærm til min pc, en 22 "LG 2252, og jeg fandt, at DVD's vises helt kornet, og ikke nær så skarp, som jeg havde håbet. Jeg tænkte, hvis det vil være på grund af grafik kortet jeg har? Jeg har ikke opgraderet kortet siden at købe min computer 5 år siden - det er en Radeon 9200-serien. Jeg har ingen idé, hvis det er et godt kort, eller om at købe en nyere kort vil forbedre mit film ser, som er den primære bruger til min pc. Hvis det ville, som grafikkortet skal jeg se at få? Enhver hjælp i dette ville være yderst velkommen! Skål, Jimbo |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du tjekket alle beslutning indstillinger, og farven på skærmen?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Et SD DVD blæste op til fuld 1650x1050 kan se kinda kornet. Betyder det vises, når det kører i windowed mode?
Nye grafikkort sandsynligvis ikke vil ændre noget, medmindre de nuværende ene er at have en vanskelig tid dekodning af video og indfører Artifacts eller overophedning og indføre Artifacts der.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ægte dvd'er? Dem downloadet eller fra bilen byttet vil se crap, for det meste.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Måske sin software? Prøv VLC sin ret god.
Og også en anden ting: Computeren er 5 år gamle, så det kan bare ikke være i stand til at håndtere nyere dvd'er.