![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Pahoittelut ensimmäinen jos seuraava alkeellisinta kysymyksiä! Olen juuri ostanut uuden seurata oman tietokoneen, 22 "LG 2252, ja olen havainto, että DVD: n näkyvät melko rakeinen, eikä läheskään yhtä terävä kuin olisin toivonut. Ihmettelin, jos tämä olisi johtuu siitä, grafiikkaa kortin olen? En ole päivittänyt kortin koska ostaa tietokoneen 5 vuotta sitten - se on Radeon 9200-sarjassa. Minulla ei ole aavistustakaan, jos tämä on hyvä kortti, vai ostaa uudempi kortti parantaa elokuvien katseluun, joka on pääkäytön omalle tietokoneelle. Jos se, mikä näytönohjain minun pitäisi HAKU saada? Kaikki apu tässä olisi erittäin kiitollisena saanut! Hurraa, Jimbo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut kaikkia päätöslauselman asetuksia, ja väri asetukset monitorin?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A SD DVD räjäytettiin täyden 1650x1050 voisi näyttää vähän rakeinen. Onko se näyttää, kun se on ajettava windowed tilassa? Uusi näytönohjain luultavasti ei muuta mitään, ellei nykyinen on ollut vaikeita aikoja dekoodauksella videon ja esittelee esineitä tai ylikuumenemisen ja ottamalla käyttöön esineitä, myös siellä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aito DVD-levyjä? Ones ladata tai auton booty näyttää crap, enimmäkseen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä sen ohjelmiston? Kokeile VLC sen melko hyvä. Ja toinen asia: Tietokoneessasi on 5-vuotias, joten se voisi vain ei pysty käsittelemään uudempi DVD-levyjä.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Uusi näytönohjain auttaa | MaxWilson | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 9. marraskuu 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |