![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Excuses eerste als de volgende is de meest fundamentele vragen! Ik heb net gekocht een nieuwe monitor voor mijn pc, een 22 "LG 2252, en ik vinden dat DVD's verschijnen nogal korrelig, en niet overal de buurt zo scherp als ik had gehoopt. Ik vroeg me af of dit zou te wijten zijn aan de grafische kaart ik heb? Ik heb geen upgrade van de kaart, omdat het kopen van mijn computer 5 jaar geleden - het is een Radeon 9200-serie. Ik heb geen idee of dit een goede kaart, of het kopen van een nieuwe kaart zal verbeteren mijn film kijken, dat is het primaire gebruik voor mijn pc. Als zou, wat de grafische kaart moet ik zijn op zoek naar? Alle hulp in deze zou zeer dankbaar! Sante, Jimbo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u de resolutie-instellingen, en de kleur-instellingen op de monitor?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een SD-DVD geblazen tot volledige 1650x1050 ziet er misschien een beetje korrelig. Betekent dit weergegeven als het is uitgevoerd in venstermodus? Nieuwe grafische kaart waarschijnlijk niet zal veranderen, tenzij de huidige is een moeilijke tijd decoderen van de video en is de invoering van artefacten of oververhitting en de invoering van artefacten er ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Echte DVD's? Ones gedownloade of uit de auto buit eruit crap, meestal.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien zijn de software? Probeer VLC zijn redelijk goed. En ook nog een ding: Uw computer is 5 jaar oud, dus het kan gewoon niet in staat zijn om nieuwere dvd's.