![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Unnskyldninger første hvis følgende er det mest grunnleggende spørsmål! Jeg har nettopp kjøpt en ny skjerm på min PC, en 22 "LG 2252, og er å finne som DVD's vises ganske kornete, og ikke hvor som helst i nærheten av så sterk som jeg hadde håpet. Jeg lurte på om dette vil være på grunn av grafikk kort jeg har? Jeg har ikke oppgradert kortet siden kjøpte maskinen min 5 år siden - det er et Radeon 9200-serien. Jeg har ingen anelse om dette er et godt kort, eller om å kjøpe en nyere kort vil forbedre min film å se, som er primær bruk for min PC. Hvis det skulle, som grafikkortet skal jeg være på utkikk etter å få? Hjelp i dette ville bli svært takknemlig mottatt! Skål, Jimbo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du sjekket alle oppløsningsinnstillingene, og fargen på skjermen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et SD DVD blåst opp til full 1650x1050 kan se ganske kornete. Betyr dette vises når det kjøres i windowed mode? Nye grafikkort vil sannsynligvis ikke endre noe, med mindre den nåværende har en vanskelig tid dekoding av video og introduserer gjenstander eller overoppheting og innføring av gjenstander det også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ekte DVDer? De nedlastede eller fra bil booty vil se crap, for det meste.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje den programvaren? Prøv VLC sin ganske bra. Og også en annen ting: Datamaskinen er 5 år, så det kan bare ikke være i stand til å håndtere nyere DVDer.