mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hvilket Grafikkort????

Reply

Thread Tools
Old 17 November 2008, 12:01
Medlem Gruppen

Default Hvilket Grafikkort????

Hej, jeg har en dell dimension 3000, som plejer at spille spil, im ikke ønsker at bruge for meget, men jeg dont have clue, dvs samlede ingen techie, Thanks in anticepation.
Johnnie
Old 17 November 2008, 12:08
Redaktør Gruppen

Correct me if im forkert, men jeg tror, at 3000 er integreret kun (ingen AGP eller PCI-e)
Hvilket betyder, at du kan kun placere PCI grafikkort i den, som er under strøm, og over prissættes

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 17 November 2008, 12:25
Medlem Gruppen

Takket SW, Im sorry, men jeg dont kende! et PCI fra en agp, jeg dont tror, jeg har brug for en super hi præstation i betragtning af, at pc'en skal være 3-4 år gamle.
Jeg er fortsat dazed & forveksles!
Old 17 November 2008, 13:22
Redaktør Gruppen

90% + af grafikkort bruger AGP eller PCI-E stik til at forbinde til bundkort og så vidt jeg ved din computer ikke har enten. Så bliver du nødt til at få en, der forbinder via en af dine PCI slots
Jeg ikke sikker på, hvad kinda spil du ønsker at spille, men dine muligheder er meget begrænsede
Noget lignende dette er den satsning, som du kan gøre sig håb om virkelig

Du skal hente CPUID, Kør den og vælge bundkortet fanen og fortælle mig, hvad der står ved siden Graphic Interface

Old 17 November 2008, 16:10
Medlem Gruppen

HI, yeh ive køre at PROG og afsnittet foruden grafiske grænseflade er tom! ?
Old 17 November 2008, 16:21
Redaktør Gruppen

Jeg gætter integreret er, hvad du har derefter således PCI er din eneste mulighed
Så fra mit link i den anden post det udseende, som vil være din bedste satsning, hvad kinda spil du ønsker at spille alligevel?

Old 18 November 2008, 00:19
Medlem Gruppen

Tak igen SW for den bistand, jeg har ikke spillet et spil i 3 år, men jeg aldrig færdig med Max Payne 2, så tænkte id have en gå b4 at se filmen, så jeg gætter for, at en reel grundlæggende kortet ville gøre, hele pc ønsker en opgradering på et tidspunkt så jeg dont kende det sit værd turbolader det nu,
cheers Johnnie
Old 18 November 2008, 21:23
Donor-Gruppen

Du kan ikke turbo charge eller endda opgradere at maskinen i anyway, der er meningsfuld for penge til et spil ansøgning. Det blev bygget på cusp af nogle teknologiske fremskridt, der har overladt det bagefter så at sige. Det er en stor maskine for mange programmer og så længe du er tilfreds med det, jeg vil ikke smide det væk, men .......... Jeg vil ikke bruge en krone på det for eventuelle opgraderinger. Dells er bygget på en sådan måde, at du ikke kan opgradere dem meget. Heck, kan du heller ikke smide alle de dele og installere alle de nye dele i sagen.

Det synes at have tjent Deres formål godt, men jeg vil foreslå, at se filmen uden efterbehandling spillet lol. Ellers, der vil blive en dyrere film billet ...........

Jeg håber, at jeg ikke stødt på så hård som det var ikke min hensigt. Min hensigt er at redde dig fra at smide kontanter.
Old 19 November 2008, 08:29
Administrator Gruppen

Jeg vil begynde at spare for en anstændig omlægning, dvs; ny mobo, chip og GFX kortet.

Enhver PCI kort, du kan føje til din nuværende opsætning vil gøre lidt forskel i forhold til ydeevne.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 November 2008, 10:24
Medlem Gruppen

Thanx for øjeblikket i cant køre nogen spil, dvs der er ingen kort, ive set PCI-kort på ebay for 5-10 quid, hvad tror du?
Ta
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Monitors 9 5. aug 2009 08:44
Lær nye grafikkort. Coolyxxx Grafikkort & Monitors 4 7 december 2008 13:24
Grafikkort jimbo84 Grafikkort & Monitors 4 29 oktober 2008 08:44
Hjælp med Grafikkort ..... CrazyAce Grafikkort & Monitors 1 10th Dec 2007 00:33
RIP grafikkort pete21 Grafikkort & Monitors 3 11 november 2007 16:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.