![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI, i on dell ulottuvuus 3000, että tapana pelata pelejä, im ei HAKU viettää liian paljon, mutta i dont ole hajuakaan, eli yhteensä yksikään techie, Thanks in anticepation. Johnnie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Correct me if im väärässä mutta uskon, että 3000 on sisällytetty vain (ei AGP-tai PCI-e) Mikä tarkoittaa sitä, voit vain esittää PCI näytönohjainta se, joka on toiminnassa, ja over priced
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos SW, Im pahoillani, mutta i dont osata! PCI joka AGP, i dont mielestäni tarvitse super hi tehokkuutta ottaen huomioon, että tietokoneen on oltava 3-4 vuotta vanhoja. Olen edelleen huumaantunut & sekoittaa! |
|
| |||
| |||
| 90% + ja näytönohjainten käytön AGP tai PCI-E-pistorasiat muodostaa emolevyn ja sikäli kuin tiedän, tietokone ei ole joko. Joten sinun täytyy saada joka yhdistää kautta one PCI-korttipaikkaa En ole varma, mitä kinda pelejä haluat pelata, mutta vaihtoehdot ovat hyvin rajalliset Jotain tämä on bet voit toivoa todella Lataa CPUID, Suorita se ja valitse mainboard välilehteen ja kertoa minulle, mitä se sanoo vieressä Graphic Interface
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| HI, yeh ive aikavälillä että prog ja osa lisäksi graafisen käyttöliittymän on tyhjä! ? |
|
| |||
| |||
| Luulen integroitu on mitä olet sitten niin PCI on ainoa vaihtoehto Joten minun linkkiä muille post näyttää siltä että tulee olemaan paras panos, mitä kinda pelejä olet haluavat pelata silti?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kiitos jälleen SW varten apua, I havent ollut pelin 3 vuotta, mutta en ole koskaan päättynyt Max Payne 2 niin ajatteli id on mennä b4 nähdä elokuvan, joten luulisin, että todellinen perus-kortti olisi, koko pc haluaa päivittää joskus niin i dont osata se sen arvoinen Turboahtimet sen nyt, cheers Johnnie |
|
| |||
| |||
| Et voi turbo syytettä tai jopa päivittää että kone joka tapauksessa, että on mielekästä, että rahaa on pelaamista hakemuksen. Se perustuu nystermä noin tekninen kehitys ovat jättäneet sen takana niin sanotusti. Se on suuri kone moniin sovelluksiin ja niin kauan kuin olet onnellinen sen kanssa, en halua heittää sitä pois, mutta .......... En halua käyttää penniäkään se mitään päivityksiä. Dells on rakennettu siten, että et voi päivittää niitä paljon. Helkutti, et voi edes heittää pois kaikki osat ja asentaa kaikki uusien osien osalta. Se vaikuttaa tarjoillaan teidän tarkoituksiin hyvin, mutta haluaisin ehdottaa nähdä elokuvan ilman viimeistely peli lol. Muuten se on yksi kallis elokuva lipun ........... Toivon En törmännyt niin ankara kuin se ei ollut minun tahallisuus. Oma tarkoituksena on pelastaa teidät heittää pois käteisellä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin aloittaa säästäminen kunnon huollon, eli uudet mobo, sirujen ja GFX kortin.
| |||
| |||
| Thanx, tällä hetkellä i cant suorittaa kaikki pelit, eli ei ole korttia, ive nähdä pci kortit eBay 5-10 mälli, mitä mieltä olette? Ta |