mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Welke grafische kaart??

Reply

Thread Tools
Old 17 november 2008, 12:01
Lid Fractie

Hoi, ik heb een Dell Dimension 3000 die wont spelletjes, im niet op zoek te besteden teveel but i dont have idee, dat wil zeggen in totaal geen techneut, Thanks in anticepation.
Johnnie
Old 17 november 2008, 12:08
Moderator Groep

Correct me if im verkeerd maar ik denk dat de 3000 is geïntegreerd (geen agp of pci-e)
Wat betekent dat je kunt alleen PCI grafische kaarten in, die worden aangedreven en over priced

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 17 november 2008, 12:25
Lid Fractie

Thanks SW, Im sorry but i dont know! een PCI van een agp, i dont think I need a super hi prestatie gelet op het feit dat de pc moet worden 3-4 jaar oud.
Ik blijf versuft en verward!
Old 17 november 2008, 13:22
Moderator Groep

90% + van grafische kaarten gebruiken AGP of PCI-E aansluitingen voor aansluiting op het moederbord en voor zover ik weet dat uw computer niet hebt. Dus je zal moeten krijgen dat een verbinding maakt via een van uw PCI-slots
Ik niet zeker weet wat kinda games u wilt spelen, maar de opties zijn zeer beperkt
Zoiets als dit is de inzet kunt u hoop voor echt

U moet downloaden CPUID, Start het programma en selecteer het tabblad moederbord en vertel me wat het zegt naast Graphic Interface

Old 17 november 2008, 16:10
Lid Fractie

HI, yeh ive lopen dat prog en het gedeelte naast de grafische interface is leeg! ?
Old 17 november 2008, 16:21
Moderator Groep

Ik denk dat geïntegreerd is wat je hebt dan dus een PCI is uw enige optie
Dus vanuit mijn link in de andere post het eruit ziet, dat is uw beste weddenschap, wat ben je een beetje spelletjes willen spelen eigenlijk?

Old 18 november 2008, 00:19
Lid Fractie

SW Nogmaals bedankt voor de hulp, ik havent speelde een spelletje in 3 jaar, maar ik heb nooit klaar Max Payne 2 SO dacht id hebben een b4 gaan zien van de film, dus ik denk dat een echte fundamentele kaart zou doen, de hele pct wil een upgrade op enig moment dus i dont weet het zijn waarde bewezen uitlaatgasturbo nu
cheers Johnnie
Old 18 november 2008, 21:23
Donor Groep

U kunt geen turbo charge of zelfs een upgrade die machine in ieder geval dat zinvol is voor het geld voor een gaming applicatie. Het werd gebouwd op de cusp van een aantal technologische ontwikkelingen die hebben het zo achter te spreken. Het is een grote machine voor vele toepassingen en zo lang als u tevreden bent met het, ik zou niet gooi het weg, maar .......... Ik zou niet eens een cent op voor eventuele upgrades. Dells zijn gebouwd op een zodanige wijze dat je niet kunt upgraden ze veel. Heck, je kunt zelfs niet weg te gooien alle onderdelen en installeer alle nieuwe onderdelen in de zaak.

Het lijkt te hebben gediend uw doeleinden goed, maar ik zou het zien van de film zonder afwerking van het spel lol. Anders wordt dat een dure film ticket ...........

Ik hoop dat ik kwam niet over als hard als dat was niet mijn bedoeling. Mijn intentie is om u uit weggegooid geld.
Old 19 november 2008, 08:29
Administrator Group

Ik wil gaan sparen voor een fatsoenlijke revisie, dat wil zeggen, nieuwe mobo, chip en gfx kaart.

Elk PCI-kaart die u kunt toevoegen aan uw huidige setup zal weinig verschil met de uitvoering.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 november 2008, 10:24
Lid Fractie

Thanx, Op het moment i cant lopen alle spellen, dus er is geen kaart, ive gezien pci kaarten op eBay voor 5.10 pond, wat denk je?
Ta
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.