mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Hvilken Grafikkort??

Reply

Thread Tools
Old 17th 2008 nov 12:01
Medlem Group

Default Hvilken Grafikkort??

Hei, jeg har en dell dimension 3000 som wont spille spill, im ikke ønsker å bruke for mye, men jeg ikke har anelse, dvs. totalt ingen techie, Takk i anticepation.
Johnnie
Old 17th 2008 nov 12:08
Moderator Group

Korrekt meg hvis im galt, men jeg tror 3000 blir integrert bare (ingen AGP eller PCI-E)
Noe som betyr at du bare kan sette PCI grafikkort i den, som er drevet og over priced

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 17th 2008 nov 12:25
Medlem Group

Takk SW, Im sorry men jeg dont vite! et PCI fra en AGP, jeg dont overveie Jeg trenger en super høy ytelse som er oppmerksom på at PC må være 3-4 år gammel.
Jeg er fortsatt omtumlet og forvirret!
Old 17th 2008 nov 13:22
Moderator Group

90% + av grafikkort bruker AGP eller PCI-E socketer å koble til hovedkortet og så langt jeg vet at datamaskinen ikke har heller. Så må du få en som knyttes til en av dine PCI slots
Jeg ikke sikker på hva slag spill du vil spille, men det er svært begrenset
Noe sånt som dette er spill du kan håpe på virkelig

Du bør laste ned CPUID, Kjør den og velg hovedkortet kategorien og fortelle meg hva det står ved siden Graphic Interface

Old 17th 2008 nov 16:10
Medlem Group

Hei, yeh Ive kjøre som prog og avsnittet dessuten grafiske grensesnittet er tom! ?
Old 17th 2008 nov 16:21
Moderator Group

Jeg antar integrert er det du har da så PCI er den eneste muligheten
Så fra min kobling i andre innlegg ser det ut som det blir din beste alternativet, hva slag spill du ønsker å spille likevel?

Old 18nde Nov 2008, 00:19
Medlem Group

Thanks again SW for hjelp, jeg har ikke spilt et spill i 3 år, men jeg aldri ferdig Max Payne 2 så tenkte id har gå B4 ser filmen, så jeg gjette på at en virkelig grunnleggende kortet ville gjøre, hele pc ønsker en oppgradere en gang så jeg dont vite det dens verdt turbocharging nå,
jubelropet Johnnie
Old 18nde Nov 2008, 21:23
Donor Group

Du kan ikke turbo lade eller oppgradere den maskinen på noen som er meningsfullt for penger for et spill programmet. Det ble bygget på cusp av noen teknologiske fremskritt som har forlatt den bak så å si. Det er en stor maskin for mange programmer og så lenge du er fornøyd med det, jeg vil ikke kaste den bort, men .......... Jeg vil ikke bruke en krone på den eventuelle oppgraderinger. Dells er bygget på en slik måte at du ikke kan oppgradere dem mye. Pokker, kan du ikke kaste bort alle delene og installere alle nye deler i saken.

Det synes å ha tjent ditt formål godt men jeg vil foreslå å se filmen uten å fullføre spillet lol. Ellers som vil bli en kostbar film billett ...........

Jeg håper jeg ikke kommer over så sterke som det var ikke min hensikt. Min hensikt er å spare deg fra å kaste bort penger.
Old 19nde Nov 2008, 08:29
Administrator Group

Jeg vil begynne å spare til en skikkelig overhaling, dvs.; nye mobo, chip og GFX kortet.

Eventuelle PCI-kort kan du legge til gjeldende konfigurasjon vil gjøre liten forskjell på resultatene.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19nde Nov 2008, 10:24
Medlem Group

Thanx, for øyeblikket i cant kjøre noen spill, dvs. det er ingen kort, Ive sett PCI kort på ebay for 5-10 quid, hva tror du?
Ta
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Kabinetter & Skjermer 9 5 august 2009 08:44
Få nye grafikkort. Coolyxxx Kabinetter & Skjermer 4 7 desember 2008 13:24
Grafikkort jimbo84 Kabinetter & Skjermer 4 29 oktober 2008 08:44
Hjelp med Grafikkort ..... CrazyAce Kabinetter & Skjermer 1 10 desember 2007 00:33
RIP grafikkort pete21 Kabinetter & Skjermer 3 11 nov 2007 16:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.