![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en dell dimension 3000 som wont spille spill, im ikke ønsker å bruke for mye, men jeg ikke har anelse, dvs. totalt ingen techie, Takk i anticepation. Johnnie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Korrekt meg hvis im galt, men jeg tror 3000 blir integrert bare (ingen AGP eller PCI-E) Noe som betyr at du bare kan sette PCI grafikkort i den, som er drevet og over priced
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk SW, Im sorry men jeg dont vite! et PCI fra en AGP, jeg dont overveie Jeg trenger en super høy ytelse som er oppmerksom på at PC må være 3-4 år gammel. Jeg er fortsatt omtumlet og forvirret! |
|
| |||
| |||
| 90% + av grafikkort bruker AGP eller PCI-E socketer å koble til hovedkortet og så langt jeg vet at datamaskinen ikke har heller. Så må du få en som knyttes til en av dine PCI slots Jeg ikke sikker på hva slag spill du vil spille, men det er svært begrenset Noe sånt som dette er spill du kan håpe på virkelig Du bør laste ned CPUID, Kjør den og velg hovedkortet kategorien og fortelle meg hva det står ved siden Graphic Interface
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, yeh Ive kjøre som prog og avsnittet dessuten grafiske grensesnittet er tom! ? |
|
| |||
| |||
| Jeg antar integrert er det du har da så PCI er den eneste muligheten Så fra min kobling i andre innlegg ser det ut som det blir din beste alternativet, hva slag spill du ønsker å spille likevel?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Thanks again SW for hjelp, jeg har ikke spilt et spill i 3 år, men jeg aldri ferdig Max Payne 2 så tenkte id har gå B4 ser filmen, så jeg gjette på at en virkelig grunnleggende kortet ville gjøre, hele pc ønsker en oppgradere en gang så jeg dont vite det dens verdt turbocharging nå, jubelropet Johnnie |
|
| |||
| |||
| Du kan ikke turbo lade eller oppgradere den maskinen på noen som er meningsfullt for penger for et spill programmet. Det ble bygget på cusp av noen teknologiske fremskritt som har forlatt den bak så å si. Det er en stor maskin for mange programmer og så lenge du er fornøyd med det, jeg vil ikke kaste den bort, men .......... Jeg vil ikke bruke en krone på den eventuelle oppgraderinger. Dells er bygget på en slik måte at du ikke kan oppgradere dem mye. Pokker, kan du ikke kaste bort alle delene og installere alle nye deler i saken. Det synes å ha tjent ditt formål godt men jeg vil foreslå å se filmen uten å fullføre spillet lol. Ellers som vil bli en kostbar film billett ........... Jeg håper jeg ikke kommer over så sterke som det var ikke min hensikt. Min hensikt er å spare deg fra å kaste bort penger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil begynne å spare til en skikkelig overhaling, dvs.; nye mobo, chip og GFX kortet.
| |||
| |||
| Thanx, for øyeblikket i cant kjøre noen spill, dvs. det er ingen kort, Ive sett PCI kort på ebay for 5-10 quid, hva tror du? Ta |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |