![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg elsker at spille spil. For dette, jeg forsøger at opgradere min computer. Hvilket grafikkort vil være egnede til mig? Jeg ved ikke meget om grafikkort. Så foreslå nogle! Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er du budget?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Knight. Første Yup, hvad dit budget. Også, vil du kræve en AGP bus kort eller PCI-Express? Hvilken CPU har du og hvad løsningen af din skærm?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi kknight:)
| |||
| |||
| I'm gonna sige 8600GTS 320mb version endda uden at resten af maskinen, bare fordi jeg kan. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |