![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben dol op spelletjes spelen. Voor dit Ik probeer te upgraden van mijn computer. Welke grafische kaart geschikt voor mij? Ik weet niet veel over de grafische kaart. Dus, stel sommige! Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is je budget?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He Knight. Ten eerste, yup, whats uw budget. Ook bent u verplicht een AGP-bus-kaart of PCI-Express? Welke cpu heb je en wat is de resolutie van uw monitor?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi kknight:)
| |||
| |||
| Ik ga zeggen 8600GTS 320mb versie ook zonder de rest van de machine, gewoon omdat ik het kan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |