![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg elsker å spille spill. For dette jeg forsøker å oppgradere datamaskinen min. Hvilke grafikkort vil være egnet for meg? Jeg vet ikke mye om grafikkortet. Så foreslår noen! Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er du budsjett?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Knight. Først Yup, hva budsjettet. Også, du trenger en AGP-bussen kortet eller PCI-Express? Hvilken CPU har du og hva oppløsningen på skjermen din?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi kknight:)
| |||
| |||
| Jeg skal si 8600gts 320mb versjonen selv uten resten av maskinen, bare fordi jeg kan. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |