![]() |
|
| |||
| |||
| Jag älskar att spela spel. För detta jag försöker uppgradera min dator. Vilket grafikkort är lämpligt för mig? Jag vet inte mycket om grafikkortet. Så, föreslår några! Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är er budget?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Knight. Först och främst Japp, vad din budget. Även om ni behöver en AGP-buss-kort eller PCI-Express? Vilken CPU har du och vad upplösningen på din skärm?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej kknight:)
| |||
| |||
| Jag tänkte säga 8600gts 320mb versionen även utan resten av maskin, bara för att jag kan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |