mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hvilket grafikkort er bedre?

Reply

Thread Tools
Old 11 januar 2008, 06:26
Ny Medlem Gruppen

Default Hvilket grafikkort er bedre?

Hej,

Jeg har kun et meget kort spørgsmål. Min ATI Radeon x1300 Pro 256MB (PCI-Express) brød flere dage siden. Jeg har siden været på udkig efter et godt (billige) udskiftning kort. Jeg har bemærket, ATI Radeon x1650 pro 512 MB er tilgængelig for omkring 50 £.

Mit spørgsmål er: vil dette kort klarer sig bedre end min tidligere x1300 pro? Jeg har bemærket, at min x1300 pro var egentlig ikke egner sig til at spille COD 4 for eksempel, ville dette kort gøre et bedre job?

Thanks in advance
Old 11 januar 2008, 06:44
Donor-Gruppen

Gå til en, der bruger meget lidt strøm og er stille.

Old 12 januar 2008, 13:45
Medlem Gruppen

Ja det x1650 skal klare sig bedre end dit gamle kort.
Old 12 januar 2008, 13:59
Ny Medlem Gruppen

ok, tak gutter. Jeg vil købe dette kort ASAP!
Old 12 januar 2008, 14:31
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Theman000 View Post
ok, tak gutter. Jeg vil købe dette kort ASAP!
hi mate, jeg har netop købt dette kort, skal du kigge på ebay, hvis du havnt købte det allerede de går virkelig billigt! og dets 100 quid i PC World lol! Vil jeg sige, tho minen forekommer temmelig langsom, men jeg tror, itd forårsage min strømforsyning er for små (250) ATI reccomd et 400
Old 13 januar 2008, 05:18
Ny Medlem Gruppen

Ja, jeg har købt mine på ebay også. Var helt sikkert meget billigere end £ 100 en i PC World: s.
Jeg vil fortælle dig, hvordan det skal sammenlignes med mit gamle kort, når den ankommer
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.