![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har kun et meget kort spørgsmål. Min ATI Radeon x1300 Pro 256MB (PCI-Express) brød flere dage siden. Jeg har siden været på udkig efter et godt (billige) udskiftning kort. Jeg har bemærket, ATI Radeon x1650 pro 512 MB er tilgængelig for omkring 50 £. Mit spørgsmål er: vil dette kort klarer sig bedre end min tidligere x1300 pro? Jeg har bemærket, at min x1300 pro var egentlig ikke egner sig til at spille COD 4 for eksempel, ville dette kort gøre et bedre job? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Gå til en, der bruger meget lidt strøm og er stille.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja det x1650 skal klare sig bedre end dit gamle kort. |
|
| |||
| |||
| ok, tak gutter. Jeg vil købe dette kort ASAP! |
|
| |||
| |||
| hi mate, jeg har netop købt dette kort, skal du kigge på ebay, hvis du havnt købte det allerede de går virkelig billigt! og dets 100 quid i PC World lol! Vil jeg sige, tho minen forekommer temmelig langsom, men jeg tror, itd forårsage min strømforsyning er for små (250) ATI reccomd et 400 |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har købt mine på ebay også. Var helt sikkert meget billigere end £ 100 en i PC World: s. Jeg vil fortælle dig, hvordan det skal sammenlignes med mit gamle kort, når den ankommer |