vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Mikä näytönohjain on parempi?

Reply

Thread Tools
Old 11 tammikuu 2008, 06:26
Uusi Jäsen

Hei,

Minulla on vain yksi hyvin lyhyt kysymys. Oma ATI Radeon x1300 pro 256MB (PCI-Express) rikkoi useita päiviä sitten. Sen jälkeen olen etsinyt hyvä (halpa) kortti. Olen huomannut, ATI Radeon x1650 pro 512 mb on käytettävissä noin £ 50.

Kysymykseni kuuluu: voisiko tämä kortti paremmin kuin edelliseen x1300 pro? Olen huomannut, että minun x1300 pro ei oikein sovellu pelaamiseen COD 4 esimerkiksi olisi tämän kortin tehdä paremmin?

Thanks in advance
Old 11 tammikuu 2008, 06:44
Rahoittajien ryhmän

Siirry yksi, joka käyttää hyvin vähän valtaa ja on hiljainen.

Old 12 tammikuu 2008, 13:45
Jäsen

Kyllä, x1650 on hoidettava paremmin kuin vanha kortti.
Old 12 tammikuu 2008, 13:59
Uusi Jäsen

ok, kiitos kundit. Aion ostaa tämän kortin asap!
Old 12 tammikuu 2008, 14:31
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Theman000 View Post
ok, kiitos kundit. Aion ostaa tämän kortin asap!
hi mate, olen juuri ostanut tämän kortin, katso eBayssa jos havnt ostanut sen jo ne menevät todella halvalla! ja sen 100 puntaa PC Worldin lol! Aion sanoa tho kaivos vaikuttaa melko hidas, mutta mielestäni ITD aiheuttaa minun virtalähde on pieni (250) atin reccomd 400
Old 13 tammikuu 2008, 05:18
Uusi Jäsen

joo, olen ostanut kaivoksen eBayssa liikaa. Oli varmasti paljon halvempia kuin £ 100 yksi PC-maailmassa: s.
Otan sinuun tiedä, miten siinä verrataan minun vanha kortti, kun se saapuu
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.