![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on vain yksi hyvin lyhyt kysymys. Oma ATI Radeon x1300 pro 256MB (PCI-Express) rikkoi useita päiviä sitten. Sen jälkeen olen etsinyt hyvä (halpa) kortti. Olen huomannut, ATI Radeon x1650 pro 512 mb on käytettävissä noin £ 50. Kysymykseni kuuluu: voisiko tämä kortti paremmin kuin edelliseen x1300 pro? Olen huomannut, että minun x1300 pro ei oikein sovellu pelaamiseen COD 4 esimerkiksi olisi tämän kortin tehdä paremmin? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Siirry yksi, joka käyttää hyvin vähän valtaa ja on hiljainen.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä, x1650 on hoidettava paremmin kuin vanha kortti. |
|
| |||
| |||
| ok, kiitos kundit. Aion ostaa tämän kortin asap! |
|
| |||
| |||
| hi mate, olen juuri ostanut tämän kortin, katso eBayssa jos havnt ostanut sen jo ne menevät todella halvalla! ja sen 100 puntaa PC Worldin lol! Aion sanoa tho kaivos vaikuttaa melko hidas, mutta mielestäni ITD aiheuttaa minun virtalähde on pieni (250) atin reccomd 400 |
|
| |||
| |||
| joo, olen ostanut kaivoksen eBayssa liikaa. Oli varmasti paljon halvempia kuin £ 100 yksi PC-maailmassa: s. Otan sinuun tiedä, miten siinä verrataan minun vanha kortti, kun se saapuu |