![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een heel korte vraag. Mijn ati radeon x1300 pro 256mb (PCI-Express) brak enkele dagen geleden. Ik heb sindsdien op zoek naar een goede (goedkope) vervangende kaart. Ik merkte de ATI Radeon x1650 pro 512 MB beschikbaar is voor ongeveer £ 50. Mijn vraag is: zou deze kaart beter presteren dan mijn vorige x1300 pro? Ik heb gemerkt dat mijn x1300 pro was niet echt geschikt voor het spelen van COD 4 bijvoorbeeld, zou deze kaart wel een betere baan? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Ga voor dat gebruik maakt van een zeer beperkte macht en is rustig.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja, de x1650 moet beter presteren dan uw oude kaart. |
|
| |||
| |||
| ok, bedankt jongens. Ik zal deze kaart kopen asap! |
|
| |||
| |||
| hi mate, ik heb net deze kaart gekocht, kijk op eBay als je havnt kocht het al gaan ze echt goedkoop! en haar 100 pond in pct wereld lol! Ik zal zeggen tho mijne lijkt heel langzaam maar ik denk dat ITD omdat mijn voeding is te klein (250) ati reccomd een 400 |
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb de mijne gekocht op eBay ook. Was zeker veel goedkoper dan de £ 100 een in de PC-wereld: p. Ik laat het u weten hoe het vergelijkt met mijn oude kaart zodra het binnenkomt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |