![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har en veldig kort spørsmål. Mitt ATI Radeon x1300 pro 256MB (PCI-Express) brøt flere dager siden. Jeg har siden vært på jakt etter en god (billig) erstatningsbatteri kortet. Jeg la merke til ATI Radeon x1650 pro 512 MB er tilgjengelig for rundt £ 50. Spørsmålet mitt er: vil dette kortet gir bedre resultater enn mitt forrige x1300 pro? Jeg la merke til at min x1300 pro ikke var egnet for å spille COD 4 for eksempel, vil dette kortet gjøre en bedre jobb? Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Gå for en som bruker lite strøm og er rolig.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja det x1650 skal gi bedre resultater enn det gamle kortet. |
|
| |||
| |||
| ok, takk folkens. Jeg vil kjøpe dette kortet ASAP! |
|
| |||
| |||
| hei kompis, jeg har nettopp kjøpt dette kortet, ser på ebay hvis du havnt kjøpt det allerede går de virkelig billig! og 100 pund i PC World lol! Jeg vil si tho mine virker ganske treg, men jeg tror itd føre mitt strømforsyningen er liten (250) ati reccomd et 400 |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har kjøpt mine på ebay også. Var mye billigere enn £ 100 ett i PC World: p. Jeg skal fortelle deg hvordan det sammenlignet med min gamle kortet når det kommer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |