![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har bara en mycket kort fråga. Mitt ATI Radeon X1300 Pro 256MB (PCI-Express) bröt flera dagar sedan. Jag har sedan dess letat efter ett bra (billigt) ersätter kortet. Jag märkte ATI Radeon X1650 Pro 512 MB är tillgängligt för ca £ 50. Min fråga är: skulle detta kortet prestera bättre än mina tidigare X1300 Pro? Jag märkte att min x1300 Pro var inte riktigt passande för att spela COD 4 till exempel, skulle detta kort göra ett bättre jobb? Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| Gå till en som använder mycket lite ström och är tysta.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja det X1650 bör prestera bättre än din gamla kortet. |
|
| |||
| |||
| ok, tack grabbar. Jag kommer att köpa detta kort asap! |
|
| |||
| |||
| Hej kompis, jag har precis köpt detta kort, titta på ebay om du havnt köpte den redan de går riktigt billigt! och 100 pund i st världen lol! Jag kommer att säga tho gruvan verkar ganska långsamt men jag tror itd orsaka mitt nätaggregat är för små (250) ATI reccomd en 400 |
|
| |||
| |||
| Ja, jag har köpt min på ebay också. Var säkert mycket billigare än de £ 100 en i PC världen: s. Jag meddelar dig hur det kan jämföras med mitt gamla kort när det anländer |