![]() |
|
| |||
| |||
| Hva er den beste merkevaren for skjermkort Eksempel> Sapphire, ASUS ........... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke en i utgangspunktet, du trenger bare å se gjennom alle tilleggsfunksjoner som er gitt, og om kortet er overclocked eller ikke (og av hvor mye), og hvis det er en ettermarkedet kjøler på den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke så enkelt med GFX kort, det avhenger av hvilken modell spec og budsjett du ønsker / har blant annet.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personlig har jeg alltid likt Sapphire kortene fordi de har iallfall for meg, er pålitelig.
Men dessverre, som andre har sagt, er det ikke så enkelt ... En venn av meg absolutt swears på EVGA. Det beste å gjøre er å fastsette et brikkesett (f.eks ATI 4870) og deretter se på de forskjellige "versjoner" utgitt av ulike selskaper. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Utkikk etter nye Grafikkort | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 10 | 14 desember 2007 21:35 |
| Grafikkortkonfigurasjon, hvilken? | mxmad32 | Kabinetter & Skjermer | 28 | 10 desember 2007 07:03 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| Ny Grafikkort | Kane | Kabinetter & Skjermer | 12 | 26 juli 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |