![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina ollut joitakin ongelmia minun ATI Radeon 9250 256MB AGP-kortti, joten päätin ostaa NVIDIA 7600GS 256MB AGP-kortti. Uninstalled ati ajurit ja ohjelmiston ja asentanut uuden kortin per ohjeita. Kortti toimi hyvin muutaman päivän, mutta sitten alkoi ajoittaisia ongelmia, eli. tietokone jäätyisi ja vaatisi uudestisyntynyt, tai seurata voisi sammuttaa (ei video input) ja vaativat reboot.Downloaded uusimmat ajurit ja asentanut, ei hyvä. Olen tarkistanut tavallista, virus, haittaohjelmat jne. turhaan. Sitten varmuuskopioidaan minun arkistoida ja muotoili HDD ja teki puhdasta asennusta XP Pro. Asenna sujui hyvin, mutta ongelma jatkui tietokonekäyttöä yksinkertaisesti avata kansion voi aiheuttaa sitä. Päätin kortti on viallinen ja se olisi korvattava, uusi kortti toimi hyvin päivän, sitten sama ongelma arrises. Seuraava Luulin virtalähde pystynyt `t selvitä joten ostin X-Power 700 Watt PSU, ongelma on edelleen persits. Tietokone suorittaa sakko laivalla grafiikka, vaikka joitakin asioita, joita he cant selviytyä. Voisiko tämä olla yhteensopivuus ongelma? Mobo on Asus A7S8X-MX Prosessori on AMD Sempron 2Ghz socket Ram on 1Gig DDR |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole koskaan kuullut, että "x-Power" PSU ja uskon, että on teidän ongelmanne. Koskaan osta cheapo ensisijaisesta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jota en korvattiin on EZ-Cool 400W, oletko kuullut näitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit 400watt on helppo käsitellä, että kortin antaa sisäosat fanit ja koko tukiaseman hyvä puhtaaksi joitakin paineilmaa, voi tai siveltimellä voisi ylikuumeneminen
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Ei välttämättä, jos he kehno halvat ensisijaisesta ne eivät pysty toimittamaan riittävästi ampeeria raiteilla, että asian. Jotkut huijata ja esittää vahvistimissa on turha kiskoilla lisäämään niiden teho summia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet kokeillut 2 eri näytönohjaimet ja 2 ensisijaisesta.
| |||
| |||
| Quote:
Unohti mainita, että sen ![]() Minulla on kaksi tikkuja muistia ja yritti kukin Stick oma, mutta didn `t help. Saattaa antaa memtest mennä joka tapauksessa, mutta asia on, tietokone toimii sakko laivalla grafiikka, jos tämä ei poista RAM? |
|
| |||
| |||
| Olen edelleen menossa kiinni PSU ajatusta. Jos PSU ei laittanut tarpeeksi ampeeria on 12V rautatie (t) se rasittaa ajaa kaiken ja lopulta kaatuu / jäätyä, mutta kun poistat kortin, otat pois, että ylimääräinen vaatimus, joten tietokone toimii hyvin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| http://www.compucase-hec.co.uk/mainp...ail.asp?pid=64 Heres linkki PSU olen ostanut, it `s 700W yksi. Mitä varautua? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Voinko käyttää pci näytönohjain? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 17th Jan 2009 12:57 |
| Mikä näytönohjain on parempi? | Theman000 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 13th Jan 2008 05:18 |
| Näytönohjain ja RAM | Razer | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 7. Jan 2008 09:25 |
| Uusi Grafiikkakortti & PSU | MaxWilson | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 26. Joulukuu 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |