![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs nog wel problemen met mijn ATI Radeon 9250 256MB AGP-kaart, dus besloten om een nvidia 7600GS 256mb agp kaart. Verwijderd ATI drivers en software en geïnstalleerd nieuwe kaart per instructies. Kaart werkte prima voor een paar dagen, maar daarna begonnen de problemen intermitterend, dwz. computer zou bevriezen en zou herstarten, of monitor zou uitschakelen (geen video-ingang) en vereisen reboot.Downloaded meest recente drivers en geïnstalleerd, niet goed. Ik heb de gebruikelijke, virussen, malware ed niet helpen. Vervolgens heb ik een back-up van mijn bestanden en geherformatteerd hdd en heeft een schone installatie van xp pro. Installeren ging prima, maar hardnekkig probleem op de computer gebruik, eenvoudig openen van een map kan veroorzaken. Ik besloot de kaart was defect en moest hij vervangen, nieuwe kaart werkte prima voor een dag, dan hetzelfde probleem arrises. Volgende Ik dacht dat de stroomvoorziening kon `t aankunnen dus kocht ik een x-Power 700 Watt PSU, probleem nog Persits. Computer loopt geldboete onboard graphics, hoewel er een paar dingen die ze cant aankunnen. Zou dit een compatibiliteit probleem? Mobo is Asus A7S8X-MX Processor AMD Sempron 2Ghz socket A Ram is 1Gig DDR |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb nog nooit gehoord van de 'x-power "PSU en denk dat het jouw probleem. Nooit kopen Cheapo PSUs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De enige die ik vervangen is een EZ-Cool 400W, heb je gehoord van deze? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uw 400watt moeten gemakkelijk handvat die kaart de binnenkant van de fans en de hele basiseenheid goed schoon met enkele samengeperste lucht uit een blikje of een borstel kunnen worden oververhitting
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Niet per se, als ze crappy cheap PSUs zij niet in staat zullen zijn om voldoende ampère op de rails dat materie. Sommige bedriegen en zet versterkers op nutteloos rails om hun vermogen bedragen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hebt geprobeerd 2 verschillende videokaarten en 2 PSUs.
| |||
| |||
| Citaat:
Vergeten te vermelden dat ![]() Ik heb twee stokjes ram en probeerde elke stok op haar eigen, maar wist het niet helpen. Kunnen geven memtest een verder goed, maar het ding is, computer loopt geldboete onboard graphics, moet dit niet verwijderen van de ram? |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds vasthouden aan de PSU idee. Als uw PSU is niet op te zetten voldoende ampère op de 12V rail (s) zal stam te lopen alles en uiteindelijk crash / vriezer, maar wanneer u uw kaart, neemt u uit dat extra eis, zodat uw computer loopt prima.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| http://www.compucase-hec.co.uk/mainp...ail.asp?pid=64 Heres een link naar de PSU ik heb gekocht, het is de 700w een. Wat bedoel je rekenen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Kan ik een PCI grafische kaart? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 17 Jan 2009 12:57 |
| Welke grafische kaart is beter? | Theman000 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 13 Jan 2008 05:18 |
| Grafische kaart en RAM | Razer | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 7 januari 2008 09:25 |
| Nieuwe grafische kaart & PSU | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 26 dec 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |