![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig hatt noen problemer med mitt ATI Radeon 9250 256MB AGP-kortet, så besluttet å kjøpe nvidia 7600gs 256mb AGP kort. Avinstallert ATI drivere og programvare, og installert nye kort som per instruksjoner. Kortet fungerte fint for et par dager, men så begynte midlertidige problemer, f.eks. computer ville fryse og ville kreve omstart, eller overvåke ville slå (ingen videoinngang) og krever reboot.Downloaded nyeste driverne og installert, ikke bra. Jeg sjekket de vanlige, virus, malware osv til ingen nytte. Jeg så sikkerhetskopiert filene mine og omformateres hdd og gjorde en ren installasjon av xp pro. Installer gikk fint, men problemet vedvarte på datamaskinen bruk, er det bare å åpne en mappe kan føre til det. Jeg bestemte kortet var feil, og den var byttet ut, nye kortet fungerte fint for en dag, og samme problemet arrises. Neste Jeg trodde strømforsyningen kunne `t takle så jeg kjøpte en x-power 700 watt psu, problem fremdeles persits. Datamaskinen kjører fint på bord grafikk, selv om det et par ting de skrånende takle. Kunne dette være en forenlighet utsendelse? Mobo er Asus A7S8X-MX Prosessoren er AMD Sempron 2GHz socket A Ram er 1Gig DDR |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldri hørt om "x-makt" PSU og tror det er ditt problem. Aldri kjøp cheapo Telefoni.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Den ene som jeg erstattet er en EZ-Cool 400W, har du hørt om disse? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| din 400watt bør enkelt håndtere dette kortet gir innsiden av fansen og hele baseenheten et godt rent med litt trykkluft fra en kanne eller en børste kunne overoppheting
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ikke nødvendigvis, hvis de er crappy billige Telefoni de ikke vil kunne levere nok ampere på skinner den saks skyld. Noen jukser og sette forsterkere på unyttig skinner til å øke sine wattstyrke summer.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har prøvd 2 forskjellige grafikkort og 2. Acer.
| |||
| |||
| Sitat:
Glemte å nevne at for å ![]() Jeg har to stokker av ram og prøvde hver pinne på egen hånd, men gjorde `t help. Kan gi memtest en gå uansett, men ting er, maskinen kjører fint på bord grafikk, bør dette ikke eliminere ram? |
|
| |||
| |||
| Jeg har fortsatt skal holde oss til PSU ideen. Hvis PSU ikke setter opp nok ampere på 12V rail (e) vil det belastning å kjøre alt og til slutt krasj / fryse, men når du fjerner kortet ditt, ta deg av den ekstra krav og så datamaskinen kjører fint.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| http://www.compucase-hec.co.uk/mainp...ail.asp?pid=64 Heres en link til psu jeg har kjøpt, it `s the 700w ett. Hva gjør du telle? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kan jeg bruke et PCI grafikkort? | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 17 januar 2009 12:57 |
| Hvilke grafikkort er bedre? | Theman000 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 13 januar 2008 05:18 |
| Grafikkort og RAM | Razer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 7 januar 2008 09:25 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 5 | 26 desember 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |