![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er absolut den PSU. Som jeg sagde, ikke køber billige primærenheder, altid købe navnet mærke. Ikke alene er off-mærke primærenheder har problemer med kraftoverførsel systemer, kan de steges hele dit system nemt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ser ud som om jeg blev snydt så medføre, at en wasn `t billige. Kan du anbefale en? |
|
| |||
| |||
| Alt fra Antec, Cooler Master, Raidmax, PC Power & Cooling, der er en liste over gode fabrikanter eller andet sted her. Nogen viden om dele i Storbritannien kan fortælle en god forhandler at købe fra.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Alle kender denne ene fra FSP http://www.xsreviews.co.uk/reviews/p...ue-storm-500w/ læse et par gode anmeldelser om det. Enhver hjælp værdsat som im kommer til at returnere den anden, og hvis dette får man den thumbs up, I `ll købe dette, mens Im der. Skål |
|
| |||
| |||
| At PSU lyder fint.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Skål I `ll sortere det senere i dag og fortælle om resultaterne. Tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Nå jeg har erstattet den PSU med FSP en, men det hasn `t kureret problemet. Alle andre forslag? |
|
| |||
| |||
| Meget underligt. Helt sikker på du har PCI-E føre forbundet til grafikkortet?
|
| |||
| |||
| Ja, det `s et AGP-kort og har en standard 4 pin strømstik, ikke PCI-e type. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Kan jeg bruge et PCI-grafikkort? | pete21 | Grafikkort & Monitors | 8 | 17 januar 2009 12:57 |
| Hvilket grafikkort er bedre? | Theman000 | Grafikkort & Monitors | 5 | 13 januar 2008 05:18 |
| Grafikkort og RAM | Razer | Grafikkort & Monitors | 3 | 7 januar 2008 09:25 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Grafikkort & Monitors | 5 | 26th Dec 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |