![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het is zeker de PSU. Zoals ik al zei, niet buy cheap PSUs, altijd kopen naam merk. Niet alleen off-merk PSUs problemen hebben met voeden van de systemen, kunnen ze bakken uw hele systeem heel gemakkelijk.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Het lijkt erop dat ik was opgelicht dan voor zorgen dat een `t was niet goedkoop. Kunt u een? |
|
| |||
| |||
| Alles van Antec, CoolerMaster, Raidmax, PC Power & Cooling, er is een lijst van goede fabrikanten ergens hier. Iemand kennis over onderdelen in het Verenigd Koninkrijk kunt u laten weten een goede detailhandelaar te kopen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Iedereen weet dat dit een van FSP http://www.xsreviews.co.uk/reviews/p...ue-storm-500w/ lees een paar goede reviews over. Alle hulp gewaardeerd als im going to de ander terug, en als dit krijgt men de thumbs up, I `ll kopen dit terwijl Im daar. Sante |
|
| |||
| |||
| Dat PSU klinkt prima.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Sante I `ll sorteren later vandaag en laat u weten wat de resultaten. Bedankt voor uw hulp |
|
| |||
| |||
| Nou heb ik vervangen door de PSU met het FSP een, maar het hasn `t genezen van het probleem. Eventuele andere suggesties? |
|
| |||
| |||
| Heel raar. Absoluut zeker dat u de PCI-E leiden aangesloten op de videokaart?
|
| |||
| |||
| Ja, it `s een AGP-kaart en heeft een standaard 4-pins stroomconnector, niet de PCI-e type. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Kan ik een PCI grafische kaart? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 17 Jan 2009 12:57 |
| Welke grafische kaart is beter? | Theman000 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 13 Jan 2008 05:18 |
| Grafische kaart en RAM | Razer | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 7 januari 2008 09:25 |
| Nieuwe grafische kaart & PSU | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 26 dec 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |