![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er definitivt PSU. Som jeg sa, ikke kjøpe billig Acer, alltid kjøpe navnet merkevare. Ikke bare off-merket Acer har problemer med strømtilførselen systemer, kan de steke hele systemet ganske lett.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ser sak som jeg ble revet av da en wasn `t billig. Kan du anbefale en? |
|
| |||
| |||
| Alt fra Antec, COOLERMASTER, Raidmax, PC Power & Cooling, er det en liste over gode produsenter sted her. Noen kunnskapsrik om deler i Storbritannia kan fortelle deg en god forhandler å kjøpe fra.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Noen kjenner denne fra FSP http://www.xsreviews.co.uk/reviews/p...ue-storm-500w/ lese et par gode anmeldelser om det. Alle hjelpe verdsatt som im skal returnere den andre, og hvis denne blir det tommelen opp, I `ll kjøpe denne stund Im der. Skål |
|
| |||
| |||
| Det PSU høres fint.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Skål I `ll sortere det senere i dag og fortelle deg resultatet. Takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Vel jeg har erstattet PSU med FSP en, men Den har `t kurert problemet. Noen andre forslag? |
|
| |||
| |||
| Veldig rart. Absolutt at du har PCI-E føre koblet til skjermkortet?
|
| |||
| |||
| Yes, it `s AGP-kort og har en standard 4-pin strømkontakt, ikke PCI e type. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kan jeg bruke et PCI grafikkort? | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 17 januar 2009 12:57 |
| Hvilke grafikkort er bedre? | Theman000 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 13 januar 2008 05:18 |
| Grafikkort og RAM | Razer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 7 januar 2008 09:25 |
| Ny Grafikkort & PSU | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 5 | 26 desember 2007 15:29 |
| Thread Tools | |
| |