mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Grafikkort kompatibelt?

Reply

Thread Tools
Old 30 November 2008, 19:19
Ny Medlem Gruppen

Default Grafikkort kompatibelt?

Hey, Jeg tænkte på, om min computer vil være i stand til at holde et Nvidia GeForce 9800 GX2 grafikkort .. Computeren er ikke meget øverste mærke eller op til dato, men det er ikke forfærdelig dårlig. Hvis det ikke virker, hvad der ville være et godt grafikkort til gaming, at min computer kunne bruge?

Specs:

Processor - 3,00 gigahertz Intel Pentium 4
16 kilobyte primære hukommelse cache
1024 kilobyte sekundær hukommelse cache

Bundkort - ASUSTeK Computer Inc. 'P4SD-LE' Rev 1.xx
Bus Clock: 200 megahertz

Dens kun fik et gig af ram lige nu, men jeg kan opgradere det.
Dens fik Windows XP lige nu, men jeg kan også opdatere det til vista.

Hvis der er noget andet, du har brug for, at jeg savnede, så lad mig det vide.

Tak
Old 1 December 2008, 03:42
Administrator Gruppen

Hvad GFX kort har du i øjeblikket?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 December 2008, 06:41
Medlem Gruppen

Ja, hvis du har et PCI-E 2.0, din computer kan klare det. Men det antages fra din processor, skal du sandsynligvis have DDR1 Mobo, og du vil ikke være at få det fulde potentiale af grafikkortet.
Old 16 januar 2009, 15:36
Medlem Gruppen

dens forenelig, men min rådgiver er væk fra enhver TOP grafikkort, hvis du har Pentium 4 cos »Tro mig jeg har et 7600GT og min P4 er bottlenecking det, når selv de på 3.2GHZ. jeg stærkt råde dig til at holde sig væk fra dem kort cos' det ville bare være spild du ikke vil få noget mere end 7900GT præstationer cos «af flaskehalse
Old 19. januar 2009, 12:47
Medlem Gruppen

Hvordan dælen kan du flaskehals på en 3.2GHz P4?? Min X1650 Pro fik mig gennem Crysis med alle de processor stuff (fysik, lyd osv.) cranked op til høje. Masser af plads til venstre, 60 noget procent brugen sagde Jobliste .. Hyper threading tager effektiv ur hastighed til 4.8GHz for ..

til OP: At dømme efter de 3.0GHz Pentium 4, du kører på en 478 sokkel. Det betyder, at dit bedste grafikkort er for AGP havne .. Den 9800 GX2 er et PCI-e kort, plejer fit. Hvis du har en LGA775 Socket og en 3.0GHz Pentium 4 derefter chancerne er du kan bruge et PCI-e-kort. Jeg vil finde et redskab til at se, hvilke havne dit bundkort har fri og se om du har et PCI-e x16 slot åbent, en 9800GX2 vil sidde pænt i det.
Old 20 januar 2009, 11:42
Medlem Gruppen

"Hvor dælen kan du flaskehals på en 3.2GHz P4?? Min X1650 Pro fik mig gennem Crysis med alle de processor stuff (fysik, lyd osv.) cranked op til høje. Masser af plads til venstre, 60 noget procent brugen sagde Jobliste. . Hyper threading er af den effektive ur hastighed til 4.8GHz for .. "

Første ting, jeg er på en Northwood CPU og dømme om, hvordan du har Hyperthreading jeg gætte dit på Prescott. Der en performance huller mellem Northwood og Prescott også jeg dont have Hyperthreading. Det er en 2,4 GHz Overclocked til 3.2Ghz, når jeg slå FSB og slå den ned til 3.06GHz min 3DMakr05 Score går ned med 1000 ~ 2000, hvor CPU er hurtigere sin går op, så dets bottlenecking.

"Hyper threading tager effektiv ur hastighed til 4.8GHz også." Thats galt, Hyperthreading har vist sig at såre spil og selv om spillene blev multi-threaded får du ikke meget af en præstation løft, fordi det er ikke en fuld dual core, de spare 20% CPU-kraft til den næste tråd, hvordan kan det tage effektiv clock hastighed til 4.8GHz. P4 er gamle nu en dage (medmindre du har en ny Cedar Mill 65nm) selv min Laptops Celeron 560 2.133GHz ejes min 3.2Ghz let i CPU benchmark og CPU Score 3DMarks05 gav mig. Jeg købte Mass Effect går og min CPU var hæmmer FPS (9 -15 FPS), fordi det bruger Unreal 3 motor, der er meget CPU afhængig, nu jeg vil have en ny pc: (

Nå tilbage til det emne, jeg forsøgte at søge du bundkortet ASUS Support og fandt ingenting. Og nævner, før jeg ville ikke gå for tæt på øverste ende grafikkort med P4 og Selvom du har AGP sin ikke enden på verden, er der stadig god AGP kortet såsom 3850, selv om jeg ikke anbefale dig at få en med en P4. Et godt valg ville være X1950 eller 7900GT. Men gøre nogle forskning det hjælper en masse ..
Old 20 januar 2009, 12:07
Medlem Gruppen

Min computer er bedømt som havende 4.8GHz af processorkraft .. 3.2GHz clock hastighed plus hyper threading gør det så. Jeg er enig, Hyper Threading om Pentium 4 var lige så meget brug som chokolade brand vagt men Hyper Threading er næsten 0 virkning på kapacitet. http://www.tomshardware.com/reviews/intel ,751-22. html Det viser den Northwood kerne var hurtigere på 3.2GHz i nogle prøver også med Hyper Threading er lidt gavnlige i den første prøve og de øvrige tre er inden for en meget lille margen mindre hastighed.

Under 2 logiske processorer giver mulighed for yderligere data, der er tilladt gennem på et bestemt punkt, betyder det, at processor er hurtigere i det væsentlige. Uret hastigheden går op til 1,5 x, hvad det var. Dette ikke betyder det hurtigere. Jeg bruger den Prescott kerne på standard 3.2GHz, måske den Northwood kerne ikke var venligt med Hyper Threading men det forekommer Prescott går bedre med det.

Som svar på OP, et ATI X1650 er en stor lille kort koster ~ £ 35 og er vel værd et kig, hvis du ikke ønsker at opgradere dit system. Jeg anbefaler, at du gør, fordi ydeevne styrke vil være store og du kan bruge 9800GX2, en advarsel om, se denne video først. Det handler om den 9800GTX i forhold til GX2. Kig på de benchmarks, om der, og se om du kan spare penge!
Old 20 januar 2009, 18:05
Donor-Gruppen

Hyperthreading har absolut intet at gøre med uret hastighed, og du ikke kan formere sig eller tilføje ur hastigheder. Processoren kan være hurtigere i visse anvendelser, men det er ikke på grund af clock hastighed, er det fordi mere arbejde sker pr ur, esp. om cache misses.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 januar 2009, 09:32
Medlem Gruppen

Uret hastigheden ikke gå op selvfølgelig mener jeg, den hastighed, som processor kører på, er hvad der svarer til at køre den på 4.8GHz i stedet for 3.2GHz
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Monitors 9 5. aug 2009 08:44
Hvilket skærmkort er mest kompatible med min pc? sedo83 Grafikkort & Monitors 2 26. maj 2009 11:46
Er PCI-e v2 grafikkortet forenelig med gamle Bundkort navnut Grafikkort & Monitors 30 15 november 2008 10:47
Hvilket grafikkort deeajz Grafikkort & Monitors 10 22 december 2007 18:45
Video Card kompatibelt? Jack06 Grafikkort & Monitors 2 30 november 2007 05:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.