![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ihmettelin, jos minun tietokone voisi järjestää Nvidia GeForce 9800 GX2 näytönohjain .. Tietokone ei ole kovin yläpäätä tai ajan tasalla, mutta se ei ole kauhistuttavan huono. Jos se ei toimi, mikä olisi hyvä näytönohjain peli, että tietokone voisi käyttää? Tiedot: Prosessori - 3,00 gigahertsin Intel Pentium 4 16 kilotavu ensisijainen muisti välimuisti 1024 kilotavu toissijainen muisti välimuisti Emolevy - ASUSTeK Computer INC. "P4SD-LE 'Rev 1.xx Bus Clock: 200 megahertsin Sen vain sai keikka RAM juuri nyt, mutta voin päivittää sen. Sen sai windows xp juuri nyt, mutta voin myös päivittää että näköala. Jos on olemassa jotain muuta tarvitset että kaipasin, haluan tietää. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä GFX-kortti sinulla on tällä hetkellä?
| |||
| |||
| Kyllä, jos sinulla on PCI-E 2.0, tietokone voi käsitellä sitä. Mutta olettaen omasta prosessori, sinulla todennäköisesti on DDR1 Mobo, etkä saa täydet mahdollisuudet Grafiikkakortti. |
|
| |||
| |||
| sen yhteensopivan mutta minun neuvoo on pysyä poissa kaikista TOP grafiikkasovitinta jos sinulla on Pentium 4 cos "luota minuun i on 7600GT ja minun P4 on pullonkauloja, kun jopa sen milloin 3.2GHZ. i voimakkaasti neuvoa teitä jäämään pois kortit cos "se vain jätettä sinun ei tule saamaan mitään yli 7900GT suorituskyky cos" ja pullonkaulat |
|
| |||
| |||
| Miten helkutti voit pullonkaula on 3.2GHz P4? Oma X1650 Pro sai minut läpi Crysis kaikki prosessori kamaa (fysiikka, ääni jne.) cranked jopa korkea. Kuormien tilaa jäljellä, 60 jotain prosenttia käyttö sanoi Task Manager .. Hyper ketjuttaminen otetaan tehokkaasti kellon nopeus 4.8GHz liian .. että OP: Kuulemastamme 3.0GHz Pentium 4, käytössäsi on 478 pistorasiaan. Tämä tarkoittaa sitä, paras näytönohjain on AGP satamissa .. The 9800 GX2 on PCI-e-kortti, tapansa mukaan. Jos sinulla on LGA775 socket ja 3.0GHz Pentium 4 sitten mahdollista, voit käyttää PCI-e-kortti. I'd löytää työkalu, mitä satamissa emolevyn on vapaa ja katso, jos sinulla on PCI-e x16 slot avoin, joka 9800GX2 istuvat mukavasti siinä. |
|
| |||
| |||
| "Miten hittoa voit pullonkaula on 3.2GHz P4? Oma X1650 Pro sai minut läpi Crysis kaikki prosessori kamaa (fysiikka, ääni jne.) cranked jopa korkea. Taakkojen tilaa jäljellä, 60 jotain prosenttia käyttö sanoi Task Manager. . Hyper ketjuttaminen otetaan tehokkaasti kellon nopeus 4.8GHz liian .. " Ensimmäinen asia, I'm on Northwood CPU ja arvioida, miten olet Hyperthreading i arvata teidän on Prescott. Ei suorituskyvyn erot Northwood ja Prescott myös i dont on Hyperthreading. Se on 2,4 GHz Kokonaispistemäärä on 3.2Ghz, kun vaihtaa FSB ja käännä se alas 3.06GHz minun 3DMakr05 Pisteet menee alas 1000 ~ 2000, kun suoritin on nopeampi se menee ylös, joten sen pullonkauloja. "Hyper ketjuttaminen otetaan tehokkaasti kellon nopeus 4.8GHz liian". Thats väärässä, Hyperthreading ovat osoittautuneet satuttaa pelejä ja vaikka pelit olivat monen Kierteettömät et saa paljon suorituskykyä lisätä, koska sen ei ole täydellinen kahden ytimen, ne säästävät 20% suorittimen tehoa seuraavan säikeen miten otetaan tehokasta kellon nopeus 4.8GHz. P4 ovat vanhoja nyt päivää (Ellei sinulla on uusi Cedar Mill 65nm) jopa minun Sylimikrot Celeron 560 2.133GHz omistuksessa minun 3.2Ghz helposti CPU vertailuarvon ja CPU Score 3DMarks05 antoi minulle. Ostin massa voimaan eilen, ja minun CPU oli pidättelevät FPS (9 -15 FPS), koska se käyttää Unreal 3 Engine, joka on erittäin CPU riippuvainen, nyt haluan uuden PC: ( No takaisin aiheeseen, olen yrittänyt haun sinua emolevy on ASUS Tuki ja löytänyt mitään. Sekä mainitaan ennen en halua mennä liian lähellä TOP END näytönohjaimen kanssa P4 ja vaikka olet AGP se ei ole maailman loppu, on silti hyvä AGP-kortti, kuten 3850, vaikka en suosittele Saatko toinen on P4. Hyvä valinta olisi X1950 tai 7900GT. Mutta tehdä tutkimusta se auttaa paljon .. |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone on mitoitettu siten, 4.8GHz Käsittelyn teho .. 3.2GHz kellon nopeus plus hyper ketjuttaminen tekee niin. Olen samaa mieltä, Hyper kierteitykseen on Pentium 4 oli niin paljon käyttöä kuin suklaa tulen vartija mutta Hyper kierteitykseen on lähes 0 vaikutus valmiudet. http://www.tomshardware.com/reviews/intel ,751-22. html Tämä osoittaa, että Northwood ydin oli nopeampaa 3.2GHz joissakin testeissä liian kanssa Hyper kierteitykseen on hieman hyötyä ensimmäisen kokeen ja kolme muuta yhteisön sisällä vähän vähemmän nopeutta. Ottaa 2 looginen jalostajien mahdollistaa enemmän tietoja sallitaan läpi tiettynä tämä tarkoittaa, että prosessori on nopeampi sisällöllisesti. Kello nopeus menee jopa 1.5x, mitä se oli. Tämä ei tarkoita sitä nopeammin. Olen käyttäen Prescott ydin vakio 3.2GHz, ehkä Northwood ydin ei ollut ystävällinen kanssa Hyper kierteitykseen, mutta näyttää siltä, että Prescott menee paremmin sen kanssa. Vastauksena OP, ATI X1650 on erittäin vähän kortti maksaa ~ £ 35 ja on syytä tarkastella, jos et halua päivittää järjestelmään. Suosittelen, et koska suorituskyvyn lisäämiseksi on suuri ja voit käyttää 9800GX2, sana varoittaa kuitenkin katsoa tämän videon ensin. Kyse on siitä, että 9800GTX verrattuna on GX2. Katso viitearvoja siellä ja nähdä, jos voisi säästää rahaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyperthreading ei ole mitään tekemistä kellon nopeus, etkä voi kertolaskua tai lisätä kello nopeuksilla. Jalostajan voidaan nopeammin tietyissä sovelluksissa, mutta tämä ei ole, koska kellon nopeus on se, että työtä on tehty kohti kellon esp. on välimuistin piti-tilanteita.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kello nopeus ei nouse tietenkin tarkoitan nopeuden, jossa prosessori kulkee milloin on vastaava käynnissä sen 4.8GHz sijasta 3.2GHz |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Mikä näytönohjain sopii parhaiten minun PC? | sedo83 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 26. toukokuuta 2009 11:46 |
| Onko PCI-e v2 näytönohjain yhteensopivia vanhojen emolevy | navnut | Graphics Cards & Näytöt | 30 | 15. marraskuu 2008 10:47 |
| Mikä näytönohjain | deeajz | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 22. Joulukuu 2007 18:45 |
| Näytönohjain yhteensopiva? | Jack06 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 30. marraskuu 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |