mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Compatibele grafische kaart?

Reply

Thread Tools
Old 30 november 2008, 19:19
Nieuw Lid Fractie

He, ik vroeg me af of mijn computer in staat zou zijn om een Nvidia GeForce 9800 GX2 videokaart .. De computer is niet echt top of up to date, maar het is niet verschrikkelijk slecht. Als dit niet werkt, wat zou een goede grafische kaart voor games die mijn computer zou kunnen gebruiken?

Specificaties:

Processor - 3,00 gigahertz Intel Pentium 4
16 kilobyte primaire geheugencache
1024 kilobyte secundaire geheugencache

Moederbord - ASUSTeK Computer Inc P4SD-LE 'Rev 1.xx
Bus Clock: 200 megahertz

Haar enige got a gig ram nu, maar ik kan upgraden dat.
Haar heb windows xp nu, maar ik kan ook update die naar Vista.

Als er iets anders dat ik je moet missen, laat het me weten.

Bedankt
Old 1 december 2008, 03:42
Administrator Group

Wat gfx kaart heb je momenteel?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 december 2008, 06:41
Lid Fractie

Ja, als u beschikt over een PCI-E 2.0, uw computer kan omgaan. Maar uitgaande van uw processor, moet je waarschijnlijk DDR1 mobo, en je zal het niet worden om het volledige potentieel van de grafische kaart.
Old 16 januari 2009, 15:36
Lid Fractie

verenigbaar zijn, maar mijn advies is wegblijven uit een TOP grafische kaarten als u een Pentium 4 cos' geloof me ik heb een 7600GT en mijn P4 is het wegnemen van knelpunten bij het zelfs haar op 3.2GHZ. Ik raad u met klem aan wegblijven uit die kaarten cos' zou alleen een verspilling je niet ga iets meer dan 7900GT prestaties cos' van de knelpunten
Old 19 jan 2009, 12:47
Lid Fractie

How the heck kunt u knelpunt op een 3.2GHz P4? Mijn X1650 Pro heb me door Crysis met alle processor stuff (fysica, geluid etc.) geleed tot hoog. Lasten van de kamer verlaten, 60 procent gebruik iets gezegd taakmanager .. Hyper Threading neemt de effectieve kloksnelheid van 4.8GHz te ..

aan de OP: Beoordeling door de 3,0 GHz Pentium 4, u draait op een 478 socket. Dit betekent dat uw beste grafische kaart voor AGP poorten .. De 9800 GX2 is een PCI-e kaart, wont fit. Als u een LGA775 socket en een 3,0 GHz Pentium 4 en dan de kans groot dat u kunt gebruiken een PCI-e kaart. Ik wil een instrument om te zien welke poorten uw moederbord is gratis en kijk of je hebt een PCI-E x16 slot open, een 9800GX2 zal zitten mooi in.
Old 20 januari 2009, 11:42
Lid Fractie

"Hoe kun je de Heck knelpunt op een 3.2GHz P4? Mijn X1650 Pro heb me door Crysis met alle processor stuff (fysica, geluid etc.) geleed tot hoog. Laadt kamer verlaten, 60 procent gebruik iets gezegd Taakbeheer. . Hyper Threading neemt de effectieve kloksnelheid van 4.8GHz te .. "

Eerste ding, ik ben op een Northwood CPU en oordelen over de vraag hoe u Hyperthreading ik denk dat je op een prescott. Er prestatieverschillen tussen Northwood en Prescott ook i dont have Hyperthreading. Het is een 2.4Ghz Overclocked tot 3.2Ghz, Als ik klossenpees de FSB en draai het naar 3.06GHz mijn 3DMakr05 Score gaat met 1000 ~ 2000, wanneer de CPU is sneller haar omhoog gaat, dus het wegnemen van knelpunten.

"Hyper Threading neemt de effectieve kloksnelheid van 4.8GHz ook." Dat is verkeerd, Hyperthreading zijn bewezen kwetsen spelletjes en zelfs als de games zijn multi-threaded je niet veel van een performance boost, omdat het niet een volledige dubbele kern, ze besparen 20% CPU kracht voor de volgende draad hoe die rekening de effectieve kloksnelheid van 4.8GHz. P4 oud zijn nu een week (Tenzij je een nieuwe 65nm Cedar Mill), zelfs mijn Laptop Celeron 560 2.133GHz eigendom mijn 3.2Ghz gemakkelijk in CPU benchmark en de CPU Score 3DMarks05 gaf me. Ik kocht Mass Effect gisteren en mijn CPU is rem op de FOD (9 -15 FOD) omdat zij gebruikt Unreal 3 Engine en dat is zeer afhankelijk van de CPU, nu wil ik een nieuwe pc: (

Nou terug naar het onderwerp, heb ik geprobeerd te zoeken in je moederbord ASUS Support en vinden niets. En noemt voordat ik zou niet te dicht bij Top End grafische kaart met P4 en zelfs als u een AGP zijn niet het einde van de wereld, zijn er nog steeds goed AGP-kaart, zoals 3850, zelfs al ben ik het niet adviseren u om een met een P4. Een goede keuze zou zijn X1950 of 7900GT. Maar wat onderzoek helpt een hoop ..
Old 20 januari 2009, 12:07
Lid Fractie

Mijn computer is beoordeeld als 4.8GHz van processing power .. 3.2GHz kloksnelheid plus Hyper Threading maakt het zo. Ik ben het ermee eens, Hyper Threading op Pentium 4 is zo veel gebruik als een chocolade hekwerk maar Hyper Threading is bijna 0 effect op het vermogen. http://www.tomshardware.com/reviews/intel ,751-22. html Dat toont de Northwood core was sneller op 3.2GHz in sommige tests ook met Hyper Threading wordt iets oplevert in de eerste proef en de andere drie wordt binnen een kleine marge minder snelheid.

Na 2 logische processoren kunt voor meer gegevens worden toegestaan door middel van op een bepaald punt, betekent dit dat de processor sneller is in wezen. De kloksnelheid gaat tot 1.5x wat het was. Dit niet betekent dat het sneller. Ik gebruik de Prescott core standaard op 3.2GHz, misschien de Northwood kern is niet gebruiksvriendelijk met Hyper Threading maar het lijkt erop dat de Prescott gaat beter met haar.

In reactie op de OP, een ATI X1650 is een grote kleine kaartje kost ~ £ 35 en is zeer de moeite waard een kijkje als je niet wilt upgraden van uw systeem. Ik beveel u doen, omdat de prestaties impuls zal groot en u kunt gebruik maken van de 9800GX2, een woord van waarschuwing echter horloge deze video eerst. Het gaat over de 9800GTX in vergelijking met de GX2. Kijk naar de benchmarks er op en kijk of je kunt geld besparen!
Old 20 januari 2009, 18:05
Donor Groep

Hyperthreading heeft absoluut niets te maken met de klok snelheid, en je kan niet vermenigvuldigen of voeg klok snelheden. De processor kan sneller bij bepaalde toepassingen, maar dit is niet omdat de kloksnelheid, is het omdat er meer werk wordt gedaan per klok, esp. op cache mist.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 januari 2009, 09:32
Lid Fractie

De kloksnelheid niet verder omhoog natuurlijk, ik bedoel de snelheid waarmee de processor draait op het equivalent van draaien op 4.8GHz ipv 3.2GHz
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.