![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Olen lopussa minun kärsivällisyyttä odottaa BFG 8800GT ja päätti heittää toisen £ 60 osaksi sekoitetaan ja etsiä näytönohjain noin £ 250 markkaa, olisin etsimässä parasta kortin saan varten rahaa Omat järjestelmän tiedot ovat seuraavat Antec 900 - Nine Hundred Ultimate Gamer Case kanssa 200m Top Fan w / o PSU Samsung SH-S203N/BEBN 20x DVD ± R, 16x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, SATA, LightScribe, musta, OEM sis. Nero Arctic Cooling Freezer 7 Pro - P4 jopa 4.4GHz - S775 Dual Core / Core2Duo Ready 512MB BFG Technology 8800GT OC2, PCI-E 2.0 (x16), 1950 MHz, GDDR3, GPU 675 MHz, 2 x Dual Link DVI-I 500 GB HGST (IBM / Hitachi) 0A33437 Deskstar 7K500, SATA II, 7200 rpm, 16 Mt välimuisti, 8,5 ms, Ncq 2GB (2x1GB) Corsair TwinX DDR2 XMS2 Dominator, PC2-8500 (1066), 240 Pin, Non-ECC Unbuffered, CAS 5 Asus P5E, iX38, S 775, PCI-E (x16), DDR2 1066/1200/667/800, SATA II, SATA RAID, ATX 720W Enermax Ääretön EIN720AWT Modulaariset Quad SLI Quad Core Xfire EPS12V CoolGuard 80% + Kes " Intel Core 2 Quad-Core Q6600 G0 SLACR, 95W, S775, 2,40 GHz, 1066MHz FSB, 8MB välimuisti, vähittäiskauppa Microsoft Windows Vista Home Premium 32bit 1Pk OEM (DVD) kiitos etukäteen kaverit Jack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jack. Minun täytyy sanoa, olen aika stoked kävit minun spec. Joka tapauksessa, ainoa kortit paremmin spec'd kuin BFG ovat GTX ja Ultra, et tule saamaan näitä varten £ 250. Halvin vanilja (ei oc'd) GTX olen löytänyt on £ 280. Miksi ei eri 8800GT? Jos se on jokin auttaa te jotta tämä. Olen tilannut saman kortin, niin ennen kaikkea siksi, et voi saada 8800GT rakkautta tai rahaa tällä hetkellä, mutta myös siksi, että se on silmälasit: 640mhz GPU, 1,9 ram. Myönnetään, hieman vähemmän kuin BFG ja extra £ 12, mutta olen valmis maksamaan siitä, että kun otetaan huomioon, miten vaikeaa näitä kortteja (kunnollinen oC) on tullut on tällä hetkellä. There's nopeampi versio samalla kortilla (XXX Edition) sivustolla myös, melko sama spec on GPU ja muistia kuin BFG, mutta se on myös noin £ 35 enemmän kuin BFG. Vahvisti varastossa kautta puhelun eilen. Oletan, olemme molemmat hieman harmissani, jossa Scan ei ole meidän.
|
| |||
| |||
| Hei Alex Kun sanoit oli nopeampi voisi minun on oikeassa sanoessaan, että oli tämä http://www.dabs.com/ProductView.aspx...0544&InMerch=1 Olisiko olla huomattavia eroja? ps molemmat kortit eli niillä ei ole varastossa |
|
| |||
| |||
| Yeah, thats nopeammin yksi. Smeg. . Kun katsoin sivustolta saat linkin minun jälkeen he olivat molemmat lainattu varastossa.Bet nämä ovat joko lähtenyt tai niillä oli vain yksi tai kaksi jäljellä. Soitin jälkeen sotkea Scan ja sanottiin, että se oli varastossa. Minusta tuntuu Aion soittaa huomenna klo tarkistaa. Aion löytää kortin, jos se tappaa minut.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Molemmat ovat yhtä hyviä ellei parempia kuin BFG? |
|
| |||
| |||
| Hi David Vau, nämä kortit spec'd on loppu myös: O on oltava 8800GT Feeding Frenzy! Cant näyttävät löytää mitään kunnon 8800GT on kaikkialla |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aioin yrittää auttaa, mutta en löydä mitään 8800GT: n varastossa ... ![]() Ostan 8800GTS lol
|
| |||
| |||
| He olivat varastossa eilen tilasi. Suuri kysyntä on myydä ne pois nopeasti. |
|
| |||
| |||
| awww tämä on roskaa |