![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Ik heb aan het einde van mijn geduld te wachten voor de BFG 8800GT en besloot naar een ander 60 pond in de mix te gooien en op zoek naar een videokaart rond de 250 pond merk, zou ik op zoek naar de beste kaart die ik kan krijgen voor het geld, Mijn systeem specs zijn als volgt Antec 900 - Nine Hundred Ultimate Gamer Case with 200m Top Fan w / o PSU Samsung SH-S203N/BEBN 20x DVD ± R, 16x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, SATA, LightScribe, Zwart, OEM incl. Nero Arctic Cooling Freezer 7 Pro - P4 tot 4.4GHz - S775 Dual Core / Core2Duo Klaarstand 512MB BFG 8800GT OC2 Technology, PCI-E 2.0 (x16), 1950 MHz, GDDR3, GPU 675 MHz, 2 x Dual Link DVI-I 500 GB HGST (IBM / Hitachi) 0A33437 Deskstar 7K500, SATA II, 7200 rpm, 16 MB cache, 8,5 ms, NCQ 2GB (2x1GB) Corsair TwinX DDR2 XMS2 Dominator, PC2-8500 (1066), 240 Pin, Non-ECC Ongebufferd, CAS 5 Asus P5E, iX38, S 775, PCI-E (x16), DDR2 1066/1200/667/800, SATA II, SATA RAID, ATX 720W Enermax Infinity EIN720AWT Modulaire Quad SLi Quad Core Xfire EPS12V CoolGuard 80% + Eff ' Intel Core 2 Quad-Core Q6600 G0 SLACR, 95W, S775, 2,40 GHz, 1066MHz FSB, 8MB Cache, Retail Microsoft Windows Vista Home Premium 32Bit 1Pk OEM (DVD) Thanks in advance jongens Jack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He Jack. Ik moet zeggen dat ik vrij stoked je ging met mijn spec. Hoe dan ook, de enige kaarten spec'd beter dan de BFG zijn de GTX en Ultra, je bent niet van plan om deze te krijgen voor 250 pond. De goedkoopste vanille (niet oc'd) GTX ik heb gevonden is £ 280. Waarom niet een andere 8800GT? Als het enige hulp die u kunt bestellen dit. Ik heb besteld dezelfde kaart, ja vooral omdat je niet kunt een 8800GT voor de liefde of geld te krijgen op het moment, maar ook vanwege het specs: 640mhz GPU, 1,9 ram. Toegegeven, iets lager dan de BFG en een extra 12 pond, maar ik ben bereid te betalen die overwegen hoe hard deze kaarten (met een fatsoenlijke oc) zijn om langs te komen op dit moment. Er is een snellere versie van dezelfde kaart (XXX Edition) op de site ook, vrij veel het zelfde spec op de GPU en RAM als de BFG maar het is ook rond de 35 pond meer dan de BFG. Bevestigd op voorraad via een gesprek gisteren. Ik denk dat we allebei nogal geërgerd met Scan zijn niet wij.
|
| |||
| |||
| Hi Alex Als je zei dat er een snellere zou ik gelijk als hij zegt het was dit een http://www.dabs.com/ProductView.aspx...0544&InMerch=1 Zou er een merkbaar verschil? ps zowel de kaarten zeggen dat ze er geen hebben op voorraad |
|
| |||
| |||
| Ja, thats de snellere. Smeg. . Toen ik keek naar de site om de link te krijgen voor mijn post ze beiden geciteerd in voorraad.Inzet deze ofwel vliegen uit of ze had slechts een of twee links. Ik belde na het knoeien met Scan en kreeg te horen dat het was in voorraad. Mij dunkt ik ga morgen ben ring te controleren. Ik ga vind je een kaart als het me doodt.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| Deze zijn beide zo goed zo niet beter dan de BFG? |
|
| |||
| |||
| Hi david wow, die kaarten u spec'd zijn uit voorraad ook: "O, er moet een 8800GT Feeding Frenzy! Cant lijken te vinden elk fatsoenlijk 8800GT's overal |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik was van plan om te proberen te helpen, maar ik kan geen 8800GT vinden in voorraad ... ![]() Koop mijn 8800GTS lol
|
| |||
| |||
| Ze waren in voorraad gisteren, ik bestelde een. Grote vraag verkoopt ze uit snel. |
|
| |||
| |||
| awww dit is onzin |