![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Jag har kommit till slutet på mitt tålamod att vänta på BFG 8800GT och beslutade att kasta ytterligare £ 60 i mixen och leta efter ett grafikkort runt 250 £ märket skulle jag vara ute efter det bästa kortet jag kan få för pengarna, Min dator specs är följande Antec 900 - Nine Hundred Ultimate Gamer Case med 200m Top Fläkt w / o PSU Samsung SH-S203N/BEBN 20x DVD ± R, 16x DVD ± DL, DVD + RW x8/-RW x6, SATA, Lightscribe, Svart, OEM inkl Nero Arctic Cooling Freezer 7 Pro - P4 upp till 4.4GHz - S775 Dual Core / Core2Duo Färdig 512 BFG Technology 8800GT OC2, PCI-E 2.0 (x16), 1950 MHz GDDR3, GPU 675 MHz, 2 x Dual Link DVI-I 500 GB HGST (IBM / Hitachi) 0A33437 Deskstar 7K500, SATA II, 7200 rpm, 16 MB cache, 8,5 ms, NCQ 2GB (2x1GB) Corsair TwinX DDR2 XMS2 Dominator, PC2-8500 (1066), 240 stift, Non-ECC Unbuffered, CAS 5 Asus P5E, iX38, S 775, PCI-E (x16), DDR2 1066/1200/667/800, SATA II, SATA RAID, ATX 720W Enermax Infinity EIN720AWT Moduluppbyggda Quad SLI Quad Core Xfire EPS12v CoolGuard 80% + EFF " Intel Core 2 Quad-Core Q6600 G0 SLACR, 95W, S775, 2.40 GHz, 1066MHz FSB, 8MB cache, Retail Microsoft Windows Vista Home Premium 32bit 1Pk OEM (DVD) tack på förhand grabbar Jack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jack. Jag måste säga att jag är ganska stoked du gick med min spec. Anyway, det enda kort bättre spec'd än BFG är GTX och Ultra, du kommer inte att få dessa för £ 250. Den billigaste vanilj (icke oc'd) GTX jag har hittat är £ 280. Varför inte en annan 8800GT? Om det är någon hjälp man kunde beställa den här. Jag har beställt samma kort, ja främst eftersom du inte kan få ett 8800GT för kärlek eller pengar just nu, men också på grund av det är specs: 640mhz GPU, 1,9 bagge. Beviljas, något lägre än BFG och en extra £ 12, men jag är villig att betala det med tanke på hur hårt dessa kort (med en anständig oC) är att komma med för närvarande. Det finns en snabbare version av samma kort (XXX Edition) på anläggningen samt, i stort sett samma spec på GPU och RAM-minne som BFG men det är också runt £ 35 mer än BFG. Bekräftat i lager via ett samtal i går. Jag antar att vi är båda ganska irriterad på Scan är inte vi.
|
| |||
| |||
| Hej Alex När du sa att det var en snabbare skulle jag vara rätt när jag säger att det var detta en http://www.dabs.com/ProductView.aspx...0544&InMerch=1 Skulle det finnas en märkbar skillnad? ps både kort säga de har ingen i lager |
|
| |||
| |||
| Ja, thats the snabbare en. Smeg. . När jag tittade på platsen för att få länken till min post de var noterade både i lager.Bet dessa är antingen flyger ut eller om de bara hade en eller två kvar. Jag ringde efter röran med Scan och fick höra att det fanns i lager. Methinks Jag ska ringa i morgon är att kontrollera. Jag tycker du kommer ett kort om den dödar mig.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| De är båda lika bra om inte bättre än BFG? |
|
| |||
| |||
| Hej David wow, det kort du spec'd är slut i lager också: O det måste finnas ett 8800gt Feeding Frenzy! Cant tycks hitta någon anständig 8800GT's någonstans |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tänkte försöka hjälpa, men jag kan inte hitta några 8800GT's i lager ... ![]() Köp mitt 8800GTS lol
|
| |||
| |||
| De fanns i lager igår beställde jag en. Hög efterfrågan säljer dem snabbt. |
|
| |||
| |||
| awww detta är struntprat |