![]() |
|
| |||
| |||
| hey im planin om gettin en ny grsphics kort til min comp CUS 1 im usin er bare en crap integreret 1 så alligevel Jeg ønsker at få en ny anstændigt 1, isnt, at dyr, men jeg har et gammelt bundkort p5vdc-mx, som kun har PCI, PCI Express x1 og AGP så jeg dnt har en PCI Express x16 hvilket er det mest kort brug comp spec er: 408 DDR2 RAM (upgradin snart til 2 GB) 3.00ghz Intel Pentium 4 VGA unichrome pro grafik 80gig 7.200 harddisk im upgraddin det hele, men 1 af 1 CUS penge er lidt stram lige nu: (lol nogen idéer om, hvad kortet for at få? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Best bet er stadig et 8800GT jeg regne.
Men du får den RAM for eller vil du have et kæmpe flaskehals. RAM er super billig anyway, 2GB for £ 35 - £ 40 på de rigtige steder. Med disse to ting, du bør være i stand til max de fleste spil. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| er 8800gt kompatible med PCI tho CUS Jeg troede, det var bare PCI x16 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg har et PCI-E slot men det er kun de 1x version ikke de 16x som jeg mener er, hvad de 8800 værker på hvis jeg havde et PCI-E 16x slot i wouldnt har et problem lol BTW på min comp bundkort theres som en belastning af metal kredse, der synes at gøre størrelsen af et PCI-E x16 slot men der er intet slot dér, også over de kredse er et tegn sayin PCI E x16 så jeg spost at intall en sprække mig selv eller somin u kan se det på http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 site ud for PCI-E x1 slot (de små hvide 1) |
|
| |||
| |||
| o og btw gerne tilføje, hvis u gå ebay u kan få ram endnu billigere Bout 15 -25 for 2 jobs og 35-40 for 4 GB: D |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Tid til en ny mobo, hvilket sandsynligvis betyder nye CPU også. |
|
| |||
| |||
| ye probs men pengene er et vigtigt isue lol: P I cant råd til at opgradere meget for mindst en måned, så Thats y håbede bare for at få grafik til nu og hvis jeg får en ny mobo sikkert det ville være foreneligt med Pentium 4? BTW ty til alle ya hjælpe hidtil: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er en måned, du kan lige så godt vente. Billigste AGP kortet værd det er HD 2600 PRO, men du stadig spilder ~ $ 100 som ingen nye bundkort støtte AGP. Med hensyn til P4 ting, afhænger af, hvor gamle de processor. Du er virkelig bedste off laver en komplet opgradering selv.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|