![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey im planin ja pääsin uuden grsphics kortin minun pakoll asiakkai 1 im usin on vain paska integroitu 1 niin ainakin haluan saada uutta ihmisarvoisen 1 että isnt että kallista, mutta minulla on vanha emolevy p5vdc-mx, johon on vain PCI, PCI Express x1-ja AGP niin i dnt on PCI Express x16 mikä on kaikkein korttien käyttö comp spec on: 408 DDR2 RAM (upgradin pian 2 keikat) 3.00GHz Intel Pentium 4 VGA unichrome pro grafiikka 80gig 7,200 kovalevy im upgraddin se kaikki paitsi 1 1 asiakkai rahaa on hieman tiukka juuri nyt: (lol ideoita siitä, mitä kortin saa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paras on vielä 8800GT i varauduttava.
Mutta pyydän saada RAM liian tai sinulla on valtava pullonkaula. RAM on super halpaa anyway, 2GB for £ 35 - £ 40 oikeisiin paikkoihin. Kun nämä kaksi asiaa teidän pitäisi pystyä max useimmat pelit. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| on 8800gt yhteensopivia PCI tho asiakkai luulin että se oli vain PCI x16 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Minulla on PCI-E slot mutta se on vain 1x versio ei 16x joka mielestäni on se, mitä 8800 toimii jos i ei ole PCI-E 16x-korttipaikka i wouldnt on ongelma lol BTW minun pakoll emolevyn Theres kuten kuormituksen metallin piireissä, jotka näyttävät tehdä koko PCI-E x16-korttipaikka, mutta ei ole slot siellä myös yläpuolella piireissä on merkki sayin PCI-E x16 niin olen spost on intall paikka minä itse tai somin u voi nähdä sen, että http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 sivuston vieressä PCI-E x1 korttipaikka (pieni valkoinen 1) |
|
| |||
| |||
| o ja BTW vain haluaisin lisätä, jos u mennä eBay u pääsee ram jopa halvempaa bout 15 -25 2 keikat ja 35-40 4 keikat: D |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Time for a uusi mobo, mikä todennäköisesti tarkoittaa uusia CPU liikaa. |
|
| |||
| |||
| te probs mutta rahaa on tärkeä isue lol: P i cant varaa päivittää paljon vielä vähintään kuukauden niin thats y toivoi vain saada grafiikka nyt ja jos saan uuden mobo varmasti olisi sopusoinnussa Pentium 4? BTW ty kaikkien ya auttaa niin paljon: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se kuukaudessa kuten voitaisiin odottaa. Halvin AGP kortin arvoinen on HD 2600 PRO, mutta sinulla on edelleen tuhlaa ~ 100 dollaria, koska mitään uutta emolevyt tukevat AGP. Mitä tulee P4 asia, riippuu siitä, kuinka vanha jalostajan on. Olet todella parhaiten pois tekevät täydellisen päivityksen vaikka.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Graphics Card | jimbo84 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 29th Oct 2008 08:44 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |