![]() |
|
| |||
| |||
| hey im planin op gettin een nieuwe grsphics kaart voor mijn comp klanten de 1 im usin is gewoon een onzin geïntegreerde 1 ja toch Ik wil graag een nieuwe fatsoenlijke 1 dat isnt dat duurder maar ik heb een oud moederbord p5vdc-mx dat slechts PCI, PCI Express x1 en AGP dnt dus ik heb een PCI Express x16 dat is wat de meeste kaarten gebruiken comp spec is: 408 DDR2 RAM (upgradin binnenkort 2 optredens) 3.00ghz Intel Pentium 4 VGA UniChrome Pro grafische 80gig 7.200 harde schijf im upgraddin het allemaal maar 1 bij 1 klanten geld is een beetje krap nu: (lol ideeën over wat kaarten te krijgen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beste weddenschap is nog steeds een 8800GT I reckon.
Maar kunt u het RAM-geheugen ook of heb je een enorme bottleneck. RAM is super goedkoop toch, 2GB voor £ 35 - £ 40 in de juiste plaatsen. Met die twee dingen die je moet kunnen max uit de meeste spellen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| is de 8800gt compatibel met PCI tho klanten Ik vond het gewoon PCI x16 |
|
| |||
| |||
| Volgens Asus heeft u een geschikte PCI-E slot. http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 |
|
| |||
| |||
| Ik heb een PCI-E slot, maar het is alleen de 1x versie niet de 16x die ik denk dat is wat de 8800 werkt op als ik had een PCI-E 16x slot i wouldnt een probleem hebben lol btw op mijn comp moederbord theres zoals een belasting van metalen cirkels die lijken te maken van de omvang van een PCI-E x16 slot, maar er is geen sleuf er, ook boven de cirkels is een teken zeggen PCI-E x16 dus ik spost te intall een slot mezelf of somin U kunt zien op de http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 site naast de PCI-E x1 slot (het kleine witte 1) |
|
| |||
| |||
| o en btw gewoon willen toevoegen als u gaan ebay U kunt ram zelfs goedkoper Bout 15 -25 voor 2 optredens en 35-40 voor 4 optredens: D |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Tijd voor een nieuw mobo, wat waarschijnlijk betekent nieuwe CPU ook. |
|
| |||
| |||
| gij probs maar geld is een belangrijke isue lol: P i cant veroorloven om veel voor ten minste een maand, zodat thats y hoopte alleen maar om graphics voor nu en als ik een nieuwe mobo zeker zou verenigbaar zijn met pentium 4? btw ty voor alle ya helpen tot nu toe: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het een maand je kan net zo goed wachten. Goedkoopste AGP kaart waard is HD 2600 PRO, maar u bent nog Wasting ~ $ 100 als er geen nieuwe moederborden ondersteunen AGP. Als voor de P4 ding, hangt af van hoe oud de processor. Je bent echt het beste doet een complete upgrade van wel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |