![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hei im planin på blir en ny grsphics kort for min komp CUS 1 im usin er bare en crap integrert 1
slik likevel jeg vil få et nytt anstendig 1 som isnt som dyrt, men jeg har et gammelt hovedkort p5vdc-mx som bare har PCI, PCI Express x1 og AGP så jeg DNT har en PCI Express x16 som er det mest kort bruke komp SPEC er: 408 DDR2 RAM (upgradin snart til 2 gigabyte) 3.00ghz Intel Pentium 4 VGA unichrome proff grafikk 80gig 7.200 harddisk im upgraddin alt men 1 av 1 CUS penger er litt stramt akkurat nå: (lol noen ideer om hva kortet for å få? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Best innsats er fortsatt et 8800GT i tro.
Men kan du få RAM too eller du vil ha en stor flaskehals. RAM er super billig likevel, 2GB for £ 35 - £ 40 på riktig sted. Med disse to ting du skal kunne få max ut de fleste spill. Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
er 8800gt kompatibel med PCI tho CUS Jeg trodde det var bare PCI x16
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har et PCI-E slot men det er bare 1x versjonen ikke 16x som jeg tror er det 8.800 arbeider på om jeg hadde en PCI-E 16x slot i wouldnt har et problem lol
btw på min komp hovedkort Theres som en belastning av metall sirkler som ser ut til å gjøre størrelsen på et PCI-E x16 slot men det er ingen spor der, også ovenfor sirkler er et tegn sier PCI-E x16 slik er jeg spost til intall et spor selv eller somin u kan se det på http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 området ved siden av PCI-E x1 slot (den lille hvite 1) |
|
|
|||
|
|||
|
o og btw akkurat som å legge om u gå ebay u får ram enda billigere bout 15 -25 for 2 gigabyte, og 35-40 for 4 gigabyte: D
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Tid for en ny mobo, som betyr sannsynligvis nye CPU også. |
|
|
|||
|
|||
|
ye probs men penger er en viktig isue lol: P jeg cant råd til å oppgradere mye for minst en måned så dvs y håpet bare for å få grafikk for nå
og hvis jeg får en ny mobo sikkert det vil være kompatibel med Pentium 4? btw ty til alle ya hjelp så langt: D |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis det er en måned kan du også vente. Billigste AGP-kortet verdt er det HD 2600 PRO, men du fortsatt ikke sløse ~ $ 100 som ingen nye hovedkort støtter AGP.
Som for P4 ting, avhengig av hvor gamle prosessor er. Du er egentlig best av å gjøre en fullstendig oppgradering skjønt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|