![]() |
|
| |||
| |||
| hej im planin på att bli en ny grsphics kort för min oblig kunder den 1 im usin är bara ett skit integrerad 1 så i alla fall vill jag få ett nytt anständigt 1 att isnt att dyra men jag har ett gammalt moderkort p5vdc-mx som bara har PCI, PCI Express x1 och AGP så jag DNT har en PCI Express x16 vilket är vad de flesta korten används oblig spec är: 408 DDR2 RAM (upgradin snart 2 spelningar) 3.00ghz Intel Pentium 4 VGA unichrome pro grafik 80gig 7,200 hårddisk im upgraddin det alla utom 1 av 1 kundernas pengar är lite pressade just nu: (lol några idéer om vad kortet för att få? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bästa insats är fortfarande ett 8800GT jag.
| |||
| |||
| är 8800gt kompatibel med PCI tho kunder Jag trodde det var bara PCI x16 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jag har en PCI-E slot men det är bara 1x version inte 16x som jag tror är vad 8800 verk på om jag hade ett PCI-E 16x slot i wouldnt har problem lol btw på min comp moderkort Theres som en belastning av metall kretsar som verkar för att storleken på en PCI-E x16 slot men det finns ingen kortplats där, också över en cirkel är ett tecken säger PCI-E x16 så jag spost att intall en kortplats själv eller somin u kan se det på http://www.asus.co.nz/products.aspx?...14&modelmenu=1 plats bredvid PCI-E x1 slot (den lilla vita 1) |
|
| |||
| |||
| o och btw bara vilja lägga om u gå ebay u kan få ram ännu billigare skjutningen 15 -25 för 2 spelningar och 35-40 för 4 gig: D |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Dags för ett nytt mobo, vilket troligen innebär nya CPU också. |
|
| |||
| |||
| ye probs men pengar är en viktig isue lol: P jag skränande har råd att uppgradera mycket för åtminstone ytterligare en månad så thats y hoppades bara att få bilder för nu och om jag får ett nytt mobo säkert det skulle vara förenligt med Pentium 4? btw ty för alla ya hjälpa hittills: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det är en månad du kan lika gärna vänta. Billigaste AGP kort värt det HD 2600 PRO men du fortfarande slösar ~ $ 100 eftersom inga nya moderkort stöder AGP. När det gäller P4 sak, beror på hur gammal den processorn. Du är verkligen bäst på att göra en fullständig uppgradering ändå.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |